اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تحرکات آمریکا در منطقه بسیار مذبوحانه و از روی استیصال است

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با اشاره به اینکه ترامپ درصدد قماری بزرگ در منطقه است، گفت: تحرکات آمریکا در منطقه بسیار مذبوحانه و از روی استیصال است.

تحرکات آمریکا در منطقه بسیار مذبوحانه و از روی استیصال است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، حجت‌الاسلام احمد طیبی ظهر امروز در آئین نماز جمعه عبادی سیاسی این هفته در مسجد جامع این شهر با بیان اینکه تحرکات آمریکا در منطقه بسیار مذبوحانه و از روی استیصال است، اظهار کرد: در چند روز اخیر ارتش آمریکا با دستور ترامپ دیوانه، ناو و زیردریایی‌های خود را به خلیج‌فارس آورده و دست به تحرکات مشکوک در منطقه میزند که این امر نشان‌دهنده خشم ترامپ از شکست در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است.

وی با اشاره به قدرت نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه گفت: بعد از حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه نیروی هوایی آمریکا در عین الاسد این کشور علیرغم تهدیدهای پی‌درپی جرات هیچ واکنشی را نداشت لذا ترامپ قمارباز بداند کوچک‌ترین تجاوز به خاک مقدس جمهوری اسلامی با شدیدترین واکنش دفاعی ایران مواجه می‌شود.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با اشاره به اینکه ترامپ درصدد قماری بزرگ در منطقه است، تصریح کرد: مردم و مجلس کنگره و سنای آمریکا در این شرایط کرونایی و سخت اقتصادی که در کشور آمریکا وجود دارد با شروع هرگونه جنگ مخالف بوده و از طرفی آنان می‌دانند مردم جمهوری اسلامی ایران از جنگ هیچ ترس و نگرانی نداشته و نیروهای نظامی ایران در آمادگی کامل به سر می‌برند.

طیبی هدف نهایی محورهای مقاومت در منطقه را خروج آمریکا از منطقه دانست و افزود: در چند ماه گذشته رژیم صهیونیستی به دنبال شروع جنگ با ایران است و انشا الله این تحرکات آمریکا منجر به خروجش از منطقه و نابودی صهیونیست جهانی می‌شود.

وی با انتقاد نسبت به مشکل تأمین کود شیمیایی در آستانه‌اشرفیه بیان کرد: کشاورزان برای شخم زمستانه و آغاز فصل زراعی جدید نیاز به کود شیمیایی داشته و در چند هفته گذشته با مشکل تأمین کود در بازار مواجه شدند و از مسؤولین انتظار داریم افراد خاطی را شناسایی و به مراجع قضایی تحویل دهند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول