اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

امیدواری رهبری به جوانان در عرصه جنگ نرم

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی، نیازمند نیروی جهادی مؤمن است، گفت: مقام معظم رهبری به جوانان در عرصه جنگ نرم امیدوارند اما بعضی‌ها نمی‌خواهند باور کنند که جوان می‌تواند.

امیدواری رهبری به جوانان در عرصه جنگ نرم

به گزارش خبرگزاری  فارس از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در دیدار مسؤولین حوزه‌های بسیج دانشجویی گیلان به مناسبت چهار تا ۱۳ آبان دهه استکبارستیزی با تأکید بر اینکه ارتباط با دانشجویان همواره باید وجود داشته باشد، اظهار کرد: ازجمله بندهای دستورهای مقام معظم رهبری به بنده، سلوک معنوی با جوانان است.

وی بر همکاری با دانشجویان در عرصه فرهنگ و اندیشه فرهنگی تأکید کرد و افزود: نشست با دانشجویان با دیگر نشست‌ها متفاوت است و باید عمیق‌تر باشد.

امام‌جمعه رشت با بیان اینکه دانشجویان استکبارستیزی ملت ایران به‌ویژه جوانان را به منصه ظهور رساندند، تصریح کرد: ملت ایران که اسوه صبر و مقاومت محسوب می‌شوند با مردم دوران امام حسن (ع) قابل‌مقایسه نیستند و کسی که امروز در گوشه‌ای از زندگی‌اش مطالعه باشد اذعان می‌کند انقلاب اسلامی در دنیای معاصر زبان زد است.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان باید به همه نشان دهند ملت ایران استکبارستیزند و رابطه با مستکبران را نمی‌پذیرند، بیان کرد: فقدان منابع انسانی در تراز انقلاب اسلامی را بزرگ‌ترین مانع و آسیب راه انقلاب بوده و تداوم انقلاب اسلامی روحیه جهادی می‌خواهد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه دشمن موانع بسیاری علیه انقلاب اسلامی ایجاد کرده است، گفت: تعداد دو هزار سایت علیه شیعه در دنیا فعالیت می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی، نیازمند نیروی جهادی مؤمن است، گفت: مقام معظم رهبری به جوانان در عرصه جنگ نرم امیدوارند اما بعضی‌ها نمی‌خواهند باور کنند که جوان می‌تواند.

امام‌جمعه رشت با بیان اینکه نقد باید منصفانه و دلسوزانه باشد، اظهار کرد: دانشجویان نقد را هوشمندانه، عاقلانه و مستدل مطرح کنند و نسبت به آن قاطع باشند.

فلاحتی به وجود سوز و عطش در اندیشه دانشجویان اشاره کرد و افزود: دانشجویان دیده‌بان نظام و مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها هستند و در برابر هر حرکت ناموزونی فریاد می‌زنند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان، بسیج دانشجویی را حامی ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: دشمن می‌خواهد همه ارزش‌های ما را لکه‌دار و سیاه نشان دهد بنابراین دانشجویان باید تلاش کنند ارزش‌ها را حفظ کرده و عاقلانه انتقال دهند.

برگزاری سومین کنگره شهدای دانشجوی کشور در گیلان

مسئول بسیج دانشجویی گیلان نیز در این دیدار مذکور اظهار کرد: مجموعه بسیج دانشجویی همراه با بسیج طلاب توسط امام (ره) بنیان گذاشته‌شده و همواره نقش تربیتی مهم در کادرسازی انقلاب را به عهده داشته است.

محمدمهدی نیازمند عرصه‌های جهادی، مطالبه گری و آرمان‌خواهی را از مطالبات مقام معظم رهبری از بسیج دانشجویی عنوان کرد و افزود: اکنون رویکرد مسئله محوری در بسیج دانشجویی پیگیری می‌شود و آشنایی دانشجویان با مسائل اجتماعی از رویکردهای مسئله محوری در بسیج دانشجویی است.

وی با اشاره به وجود ۱۱۴ شهید دانشجو در گیلان، بیان کرد: سال ۱۴۰۱ سومین کنگره بزرگ شهدای دانشجوی کشور در گیلان برگزار می‌شود و از اکنون باید تمهیدات برگزاری این کنگره در استان اندیشیده شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول