اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

وضعیت نامطلوب وزارت صمت در وضعیت سخت معیشتی

امام‌جمعه بندرانزلی با اشاره به شرایط اقتصادی و حساسیت کاری وزارت صمت در شرایط کنونی گفت: در شرایط سخت اقتصادی در کشور، وزارتخانه صمت وضعیت مطلوبی ندارد و طی ماه‌های گذشته توسط چندین نفر اداره شد که در حال حاضر نیز با سرپرست اداره می‌شود.

وضعیت نامطلوب وزارت صمت در وضعیت سخت معیشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عبدالجواد شمس‌الدین در سخنان عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه این شهر با اشاره به مراسم‌های برگزارشده ماه محرم اظهار کرد: از تمامی هیئت‌های مذهبی شهرستان که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به سوگواری امام شهیدشان پرداختند تشکر می‌کنم هرچند دشمنان این نظام با توطئه‌های مختلف درصدد بد جلوه دادن آن بودند. 

وی با ابراز تأسف و تأثر در خصوص چهره شهرستان که شبیه به ماه محرم نیست، گفت: جلوه شهرستان در فضای محرم در حد مطلوبی نبوده و توقع داشتیم اصناف و ادارات نقش پررنگ‌تری را برای فضاسازی محیطی ایفا کنند‌.

امام‌جمعه بندرانزلی با بیان اینکه طبق وعده رهبری منتظر یک دولت جوان و انقلابی می‌مانیم، تصریح کرد: گرچه دولت‌های مختلف آمده‌اند و هرکدام ویژگی‌هایی داشته‌اند اما اکثر دولت‌ها از نام رجایی بهره بردند و رأی آوردند اما در عمل کاری نکردند و ما این حسرت را به دوش می‌کشیم.

شمس‌الدین با اشاره به شرایط اقتصادی و حساسیت کاری وزارت صمت در شرایط کنونی افزود: در شرایط سخت اقتصادی در کشور، وزارتخانه صمت وضعیت مطلوبی ندارد و طی ماه‌های گذشته توسط چندین نفر اداره شد که در حال حاضر نیز با سرپرست اداره می‌شود.

وی با اشاره به سخنان اخیر رهبری در خصوص بازگشایی مدارس و تأکید ایشان در خصوص اثرگذار بودن وزارت آموزش‌وپرورش بیان کرد: این وزارتخانه نیز در دولت نهم و دهم با سه وزیر و دو سرپرست اداره شد و در دولت یازدهم و دوازدهم چهار وزیر و دو سرپرست تاکنون اداره شده است.

امام‌جمعه انزلی با بیان اینکه وزارت نفت بیشتر چسبندگی داشته و با تغییر مسؤولش، تاکنون اتفاقی در این وزارتخانه رخ نداده، گفت: علی‌رغم حضور چندین ساله و در دوره‌های مختلف برخی مسؤولین در وزارت نفت، نتیجه‌ای حاصل نشده و که به گفته معاون رئیس‌جمهور و رئیس برنامه بودجه، یک قطره نفت هم نمی‌توانیم بفروشیم!

شمس‌الدین با بیان اینکه مسؤولین شهرستان فارغ از چیزی که در کشور می‌گذرد به مشکلات در شهرستان رسیدگی کنند، تصریح کرد: ما امروز شاهد گرانی‌های افسارگسیخته‌ای هستیم که ریشه این‌ها در عدم تنظیم بازار و نظارت است و از مسئولان انتظار داریم با جدیت بیشتری به نظارت و تنظیم بازار، دقت و نیازهای مردم را مورد پیگیری قرار دهند.

خطیب جمعه انزلی با اشاره به اهانت مجدد نشریه شارلی ابدو به پیامبر اکرم (ص) بیان کرد: این نشریه برای چندمین بار این توهین را کرده که امیدواریم هر چه سریع‌تر با کمک مجموعه‌های فرهنگی کشور و پویش‌های مردمی پاسخ مناسبی به این اهانت‌ها داده شود.

وی با اشاره به اقدام خیانت وار امارات بر علنی کردن رابطه با رژیم صهیونیستی گفت: کشور امارات، هم به اسلام خیانت کرد و هم به کشورهای عربی و فلسطین و این را هم بداند که این نوع اقدامات فروپاشی نظام صهیونیستی را تسریع تر می‌کند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول