اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

حمایت ستاد امربه‌معروف گیلان از آمران به معروف و ناهیان از منکر

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان گیلان فرهنگ‌سازی را یکی از اهداف مهم اقامه امربه‌معروف و نهی از منکر دانست و گفت: ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر این آمادگی را دارد تا با همکاری در مطالبه گری با سمن‌های مختلف زیست‌محیطی و اجتماعی مطالبه گری در موضوعات مختلف را در دستور کار قرار دهد.

حمایت ستاد امربه‌معروف گیلان از آمران به معروف و ناهیان از منکر

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام سجاد سرافراز در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه این هفته شهرستان رشت با تسلیت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و تأکید بر اهمیت اقامه معروف و نهی از منکر اظهار کرد: امربه‌معروف و نهی از منکر یعنی مردم را به کار نیک واداشتن و از کار زشت بازداشتن، ازاین‌رو،  وجوب امربه‌معروف و نهی از منکر از تأکیدات شرع مقدس اسلام است.

وی با اشاره به بیان وظیفه ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر، گفت: ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر مسؤولیت سنگینی در برابر فریضه الهی دارد و در ترویج و احیای امربه‌معروف و نهی از منکر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان گیلان با بیان اینکه سایر دستگاه‌های کشوری باید در کنار ستاد امربه‌معروف قرار بگیرد تا این فریضه به‌درستی احیا شود، تصریح کرد: ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر درصدد است تا در جامعه نشان دهد که همه موضوعات شامل دعوت به‌خوبی و نهی از بدی است، در این راستا به سراغ گروه‌های جهادی و تخصصی مطالبه گر در موضوعات مختلف محیطی و اجتماعی رفته است.

سرافراز، فرهنگ‌سازی را یکی از اهداف مهم اقامه امربه‌معروف و نهی از منکر دانست و افزود: کارگروهای تخصصی در موضوعات مهم در گیلان ایجادشده تا در زمینه‌های مختلف به‌صورت تخصصی عمل کنند چراکه کار گروهی در ایجاد فرهنگ‌سازی بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه امربه‌معروف و نهی از منکر درصدد مچ‌گیری نبوده بلکه دنبال ارائه راهکار در موضوعات تخصصی اجتماعی است، گفت: برای گروه‌های تخصصی جهادی امربه‌معروف ۱۴ کارگروه تخصصی ایجاد و موردحمایت قرارگرفته و قوه قضاییه نیز حمایت از امران به معروف و ناهی از منکر را در دستور کار قرار داده است.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان گیلان با دعوت از سمن‌های مختلف زیست‌محیطی و اجتماعی برای مطالبه گری و حمایت از آن‌ها گفت: ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر  این آمادگی را دارد تا با همکاری در مطالبه گری با سمن‌های مختلف زیست‌محیطی و اجتماعی  مطالبه گری در موضوعات مختلف را در دستور کار قرار دهد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول