اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

رضایت بخش اعظم داوطلبان از کنکور ۹۹

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارزیابی‌های انجام شده در روند برگزاری کنکور ۹۹، گفت: رضایت بخش اعظم داوطلبان و خانواده‌ها از نحوه برگزاری آزمون سراسری ۹۹ اعلام رضایت کردند.

رضایت بخش اعظم داوطلبان از کنکور ۹۹

محمدرضا احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت، با اشاره به ارزیابی برگزاری کنکور ۹۹ اظهار کرد: برخلاف پیش‌بینی‌های برخی از موافقین تعویق کنکور ۹۹، این آزمون سراسری بسیار عالی و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

وی با تأکید بر مدیریت خوب خانواده‌ها توسط نیروی انتظامی برای رعایت فاصله‌گذاری گفت: داوطلبان در فضای خنک و با رعایت فاصله‌گذاری، آزمون داده و حتی یک داوطلب هم بدون ماسک در حوزه‌های امتحانی شرکت نکرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارزیابی‌های انجام شده در روند برگزاری کنکور ۹۹، بیان کرد: رضایت بخش اعظم داوطلبان و خانواده‌ها از نحوه برگزاری آزمون سراسری ۹۹ اعلام رضایت کردند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عکس‌های منتشرشده از یکی از حوزه‌های امتحانی توسط تلفن همراه داوطلب آزمون، تصریح کرد: طی صحبت با وزیر علوم و وزیر آموزش‌وپرورش دریافتیم که یک مورد در بیمارستان صورت گرفت و در زمان نزدیک به پایان امتحان منتشر شد که این مشکل در فرآیند ارزیابی کنکور مشکلی ایجاد نمی‌کند.

احمدی با بیان اینکه یک داوطلب کرونایی نیز در رشت در یکی از بیمارستان‌ها موفق به شرکت در آزمون شد، افزود: با توجه به مباحث حذف کنکور که از سال‌ها قبل موردبررسی قرار گرفته، حذف آزمون سراسری به شیوه متداول یکی از مباحث مطروحه در گروه آموزش‌وپرورش مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول