اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

پذیرفته شدن مجله پرستاری و مامایی جامع‌نگر علوم پزشکی گیلان در بانک اطلاعاتی جهانی

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی گیلان از پذیرفته شدن مجله Journal of Holistic Nursing and Midwifery پرستاری و مامایی جامع‌نگر دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای نمایه شدن در بانک اطلاعاتی Scopus خبر داد.

پذیرفته شدن مجله پرستاری و مامایی جامع‌نگر علوم پزشکی گیلان در بانک اطلاعاتی جهانی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدرضا نقی پور، امروز در جمع خبرنگاران از پذیرفته شدن مجله «پرستاری و مامایی جامع‌نگر» علوم پزشکی گیلان در بانک اطلاعاتی جهانی خبر داد و اظهار کرد: در بانک اطلاعات نشریات علوم پزشکی کشور، مجله Journal of Holistic Nursing and Midwifery مجله پرستاری و مامایی جامع‌نگر JHNM دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای نمایه شدن در بانک اطلاعاتی Scopus پذیرفته شد.

وی با اشاره به نخستین مجله پذیرفته شده در بانک اطلاعات جهان گفت: از بین هفت مجله دانشگاه علوم پزشکی گیلان، مجله Journal of Holistic Nursing and Midwifery اولین و تنها مجله دانشگاه علوم پزشکی گیلان در بانک اطلاعات نشریات علوم پزشکی کشور است که برای نمایه شدن در بانک اطلاعاتی Scopus پذیرفته‌شده است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه بانک اطلاعاتی Scopus یکی از بزرگ‌ترین بانک استنادی و چکیده‌نویسی جهان است که توسط شرکت Elsevier منتشر می‌شود، افزود: این پایگاه ابزار خوبی برای پژوهشگران در حوزه‌های مختلف است که نه‌تنها اطلاعات مقالات و چکیده آن‌ها بلکه میزان استنادات آن‌ها را نیز بیان می‌کند.

به گفته نقی پور هر مقاله در این مجموعه، تاکنون چند بار توسط سایر مقالات مورد استناد قرارگرفته که این مهم خود شاخصی برای تعیین کیفیت مقاله می‏شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول