اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

زیرساخت‌های صداوسیما ارتقا یابد

استاندار گیلان برتبه هشتم گیلان در حوزه زیرساخت‌های صداوسیما را قابل ارتقا و جزو انتظارات مردم دانست و گفت: استان گیلان به‌واسطه اینکه جزو اولین‌ها بوده، باید در این حوزه نیز برتر باشد.

زیرساخت‌های صداوسیما ارتقا یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ارسلان زارع امروز در دیدار با معاون توسعه و فناوری رسانه سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با قدردانی از تلاش‌های ارزنده رسانه ملی و استانی در راستای مقابله با کرونا اظهار کرد: اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی‌های گسترده صداوسیما نقش مؤثری در پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا و نیز تقویت همراهی‌های مردم داشته است.

وی با بیان اینکه در دوران کرونا مردم گیلان همکاری خوبی کردند، گفت: بر اساس ارزیابی وزارت بهداشت، استان گیلان در رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی و مراقبتی، پیشرو محسوب شده که فرهنگ و فهم بالای مردم و پیشینه غنی آنان، بسیار کمک‌کننده بود.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، مردم به‌ضرورت فراگیری آموزش‌های دیجیتال بیش از گذشته پی بردند، افزود: برای استمرار این فعالیت‌ها، لازم است زیرساخت‌ها، تقویت و پوشش حداکثری برنامه‌های مدنظر ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا مدنظر باشد.

زارع رتبه هشتم گیلان در حوزه زیرساخت‌های صداوسیما را قابل ارتقا و جزو انتظارات مردم دانست و بیان کرد: استان گیلان به‌واسطه اینکه جزو اولین‌ها بوده، باید در این حوزه نیز برتر باشد.

استاندار گیلان به وجود برخی کاستی‌ها در نقاط مرزی برای دریافت سیگنال شبکه‌های صداوسیما اشاره کرد و گفت: اعتماد مردم کشور و استانمان به رسانه ملی، یک دستاورد ارزشمند و سرمایه اجتماعی بزرگ است که باید حفظ شود.

وی یکی از دستاوردهای نظام و دولت را تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان دانست و افزود: امیدواریم با بهره‌گیری از ظرفیت این شرکت‌ها بیش از گذشته شاهد ارتقای زیرساخت‌های صداوسیما باشیم.

معاون توسعه و فناوری رسانه سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران نیز وجود همدلی و انسجام در استان و تلاش‌های صورت گرفته در ایام کرونا با هدایت استاندار گیلان را قابل‌تقدیر دانست و اظهار کرد: زیرساخت‌های استان گیلان در حوزه صداوسیما در وضعیت خوبی قرار دارد اما به دنبال شرایط ایده آل هستیم.

رضا علیدادی با اشاره به اینکه گیلان در بستر دیجیتال جزو استان‌های پیشروست، افزود: با توجه به سطح بالای فرهنگ این خطه، پوشش حداکثری رسانه‌ای یک الزام است و تمام اهتمام خود را در کمک به توسعه و پیشرفت این استان بکار می‌گیریم. 

به گزارش فارس، در پایان این دیدار تفاهم‌نامه همکاری مشترک استانداری گیلان و معاونت توسعه‌ و فناوری رسانه سازمان صداوسیما در راستای توسعه و به‌روزرسانی زیرساخت‌های فنی صداوسیما و تکمیل پوشش دیجیتال شبکه‌های تلویزیونی و اف ام در سطح استان گیلان به امضای ارسلان زارع و رضا علیدادی رسید و مبادله شد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول