اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

اعزام ۵۰۰ تیم امداد و نجات از استان قزوین به گیلان

رئیس سازمان امداد و نجات کشور با اذعان به اینکه اولویت سازمان امداد و نجات رسیدگی به روستاه است، گفت: ۵۰۰ تیم از استان قزوین و یک دستگاه بالگرد به گیلان اعزام‌شده و ۱۴۲ ماشین سازمان امداد و نجات در گیلان در حال امدادرسانی هستند که اولویت اول ما رسیدگی به روستاهایی که راه‌های آنان قطع‌شده، است.

اعزام ۵۰۰ تیم امداد و نجات از استان قزوین به گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مرتضی سلیمی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سازمان امداد و نجات از چه روز قبل از بارش برف پایگاه‌های را به محورهای اصلی استان گیلان زده بود اظهار کرد با توجه به‌پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش سنگین برف در استان گیلان و تعطیلی‌های پیش رو این احتمال را می‌دادیم که مسافران زیادی به استان گیلان سفر کنند به همین دلیل پایگاه‌هایی را در جاده‌های گیلان زدیم.

وی با اعلام تعداد مسافران اسکان داده‌شده در جاده‌های گیلان افزود: تاکنون هزار و ۶۲۲ نفر از مسافران را در پایگاه‌های سازمان امداد و نجات و مساجد و حسینیه‌های گیلان اسکان دادیم.

رئیس سازمان امداد و نجات کشور با اذعان به اینکه نیروهای جمعیت هلال‌احمر تا برگشتن شرایط به حالت عادی در گیلان در جاده‌ها حضور دارند، تصریح کرد: از روز بارش برف ۷۲۲ نفر از داوطلبین جمعیت هلال‌احمر در محورهای استان گیلان ازجمله محور سراوان به فومن و اتوبان قزوین به رشت حضورداشته و در مسیر قزوین به رشت به ۶ هزار و ۷۲۲ نفر امدادرسانی کرده هزار و ۲۰۰ بسته غذایی پخش و سه نفر را به مراکز درمانی اعزام کردند.

سلیمی با اذعان به اینکه اولویت سازمان امداد و نجات رسیدگی به روستاهای بوده است، بیان کرد: ۵۰۰ تیم از استان قزوین به گیلان، یک دستگاه بالگرد به گیلان اعزام‌شده و ۱۴۲ ماشین سازمان امداد و نجات در گیلان در حال امدادرسانی هستند که اولویت اول ما رسیدگی به روستاهایی که راه‌های آنان قطع‌شده بود است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول