اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

دولت در تخصیص بودجه هلال احمر توجه ویژه داشته باشد

رئیس فراکسیون جمعیت هلال‌احمر در مجلس شورای اسلامی نگاه مجلس به هلال‌احمر را نگاه حمایتی عنوان کرد و گفت: فراکسیون هلال‌احمر در تلاش است تا در بودجه دولت نگاه ویژه‌ای به این نهاد خدمات رسان شود.

دولت در تخصیص بودجه هلال احمر توجه ویژه داشته باشد

محمدحسین قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستانه‌اشرفیه، با بیان اینکه در مدارس باید مهارت‌های حوزه هلال‌احمر آموزش داده شود، اظهار کرد: مهم‌ترین رسالت آموزش‌وپرورش و دانش آموزان آموختن علم و‌ تحصیل است اما این افراد می‌توانند با آموختن آموزش‌های امداد و نجات در مواقع بحرانی به هلال‌احمر کمک کنند.

وی با اشاره به نقطه قوت جمعیت هلال‌احمر در کشور گفت: نقطه قوت هلال‌احمر آموزش نیروهای کارآمد و زبده است که این افراد در هنگام بحران به کمک نیروهای امدادی آمده و‌ خسارت به مردم را کاهش می‌دهند.

رئیس فراکسیون جمعیت هلال‌احمر مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه هلال‌احمر دارای ظرفیت خوبی در کشور است، تصریح کرد: ما در کشور نیروهای جوان و کارآمدی داریم که به‌طور داوطلبانه وارد هلال‌احمر شده و‌ با کسب مهارت‌های لازم وارد صحنه‌های عملیاتی می‌شوند.

قربانی با اشاره به مهم‌ترین راهکار برای کاهش خسارت به مردم در هنگام بحران بیان کرد: مردم جمعیت هلال‌احمر را مهم‌ترین نهاد در هنگام مدیریت بحران می‌دانند که مسؤولان جمعیت هلال‌احمر باید با برگزاری مانور در مدارس آموزش‌های لازم را به دانش آموزان بدهند.

وی نگاه مجلس به هلال‌احمر را نگاه حمایتی عنوان کرد و افزود: فراکسیون هلال‌احمر در تلاش است تا در بودجه دولت نگاه ویژه‌ای به این نهاد خدمات رسان شود تا این عزیزان بی‌دغدغه به فعالیت خود ادامه دهند زیرا نقش این افراد در هنگام بحران بسیار تأثیرگذار است.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به وضعیت هلال‌احمر در استان گیلان گفت: جمعیت هلال‌احمر در این چند سال و در گیلان روند رو به رشدی داشته و‌ جوانان بسیار زیادی جذب این نهاد شدند هرچند باید تلاش بیشتری در این حوزه انجام شود. 

انتهای پیام/84007

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول