اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

نیکفر آخرین رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس دهم شد

مجمع نمایندگان گیلان، ذبیح نیکفر را به‌عنوان آخرین ریس خود در مجلس دهم برگزیدند.

نیکفر آخرین رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس دهم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در جلسه صبح امروز مجمع نمایندگان گیلان، ذبیح نیکفر، نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی به‌عنوان رئیس جدید این مجمع به مدت یک دوره شش‌ماهه انتخاب شد.

به گفته مهدی لطیفی، دبیر مجمع نمایندگان گیلان، با توجه به اینکه تنها کمتر از شش ماه به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی‌مانده، می‌توان گفت، نیکفر آخرین رئیس دوره‌ای مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت در مجلس دهم است.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در حاشیه این انتخابات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت پیگیری مصوبات ملی دولت از طریق مجمع را از مهم‌ترین اولویت کاری خود طی دوره مسؤولیتش برشمرد‌.

نیکفر بر ضرورت تأکید مجمع نمایندگان به تکمیل آزادراه باقی‌مانده در محور شمال جنوب اشاره کرد و پیگیری تکمیل راه مواصلاتی سراوان سیاهکل را از دیگر پروژه‌های پراهمیت استان برشمرد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس دهم با اشاره به ‌غفلت‌های صورت گرفته در حوزه کشاورزی تأکید کرد《در فرصت باقی‌مانده مجلس تمام توان وکلای گیلانی را در جهت توجه به معیشت چای‌کاران، برنج‌کاران و سایر محصولات کشاورزی به کارخواهم گرفت.》

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی همچنین به فرصت‌های گیلان در زمینه تولید ابریشم نیز اشاره کرد و گفت《صنعت ابریشم یک صنعت اشتغال‌زا و ارز آفرین است و ازاین‌رو تلاش می‌شود تا نگاه و تمرکز دولت به این فرصت ارزشمند کشاورزی در گیلان بیشتر شود.》

گفتنی است پیگیری فرصت‌های سرمایه‌گذاری در گیلان در زمینه مگاهاسپیتال، رونق گردشگری گیلان با توجه به حفظ محیط‌زیست ازجمله در شرق گیلان و همچنین جذب توجه بخش خصوصی برای تکمیل ۲۰۰ پروژه نیمه‌تمام عمرانی در گیلان از مهم‌ترین برنامه‌های کاری نیکفر طی این دوره شش‌ماهه است.

ریاست نخستین دوره مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت را مهرداد لاهوتی، نماینده مردم لنگرود و پیش از نیکفر نیز، محمدصادق حسنی، نماینده مردم رشت مسؤولیت شش‌ماهه این منصب را بر عهده داشت.

انتهای پیام/84008

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول