اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

امام‌جمعه رودبار :

جانبازان شهدای زنده هستند

امام‌جمعه شهرستان رودبار با بیان اینکه جانبازان شهدای زنده هستند، گفت: جانبازان به خاطر ترکش‌هایی که در بدنشان از جبهه‌ها به‌جامانده بارها شهید و زنده می‌شوند.

 جانبازان شهدای زنده هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، امام‌جمعه شهرستان رودبار ظهر امروز در همایش تجلیل از جانبازان این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری با بیان اینکه جانبازان شهدای زنده هستند، اظهار کرد: جانبازان عزیز کشور برای حراست و پاسداری از کیان اسلامی زحمات بسیاری کشیدند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن سیدمحمدی با بیان اینکه وظیفه ما نسبت به‌جانبازان و ایثارگران بسیار سنگین است، گفت: جانبازان به خاطر ترکش‌هایی که در بدنشان از جبهه‌ها به‌جامانده بارها شهید می‌شوند و زنده می‌شوند.

وی با اشاره به تلاش‌های روزافزون جانبازان در هشت سال دفاع مقدس افزود: جانبازی مدال ارزشمندی است که نصیب هر فردی نمی‌شود و این نشان ارزشمند برگرفته از نام مبارک حصرت ابوالفضل العباس (ع) بوده و بسیار مقدس و مبارک است.

امام‌جمعه شهرستان رودبار به تشریح جایگاه، ویژگی‌ها و خصایص حضرت عباس (ع) اشاره کرد و گفت: حضرت ابوالفضل العباس (ع) نشانه‌های ارزشمند الهی در خود داشته که ازجمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به شجاعت، معرفت، بصیرت و خداشناسی ایشان اشاره کرد.

فرماندار رودبار نیز در این همایش اظهار کرد: جانبازان مظهر ایستادگی، مقاومت و شجاعت هستند و وجودشان مایه برکت و پایداری انقلاب و نظام مقدس اسلامی است.

محمد صالح ضیایی با بیان اینکه رودبار سهم بزرگی در دفاع مقدس و جنگ تحمیلی دارد، افزود: شهرستان رودبار افتخار دارد ۴۱۸ شهید و ۸۳۲ آزاده، جانباز و ایثارگر تقدیم انقلاب و نظام مقدس اسلامی کند که برای سرزمین صلح و دوستی دیار زیتون بسیار ارزشمند و گران‌بهاست.

وی با اشاره به نقش پررنگ ایثارگران در دفاع مقدس گفت: جانب‌داری‌های عزیزان در دفاع مقدس و همچنین دلاورمردی مدافعان حرم، وظیفه جامعه مدیریتی و مسؤولان را سنگین‌تر و خطیرتر می‌کند.

فرماندار رودبار از تجلیل ۳۸ نفر از جانبازان این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این مراسم تجلیل صرفاً جهت یادآوری و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آن‌ها و هیچ‌وقت نمی‌تواند گوشه‌ای از زحماتشان را جبران کند هرچند این عزیزان ثوابشان را از خداوند متعال دریافت می‌کنند.

به گزارش فارس، در این همایش از ۳۸ جانباز شاغل در ادارات شهرستان رودبار تجلیل شد.

انتهای پیام/84007

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول