استاندار خراسان رضوی به پاتوق رسانه ای مشهد نیامد!

قرار بود غلامحسین مظفری، استاندار خراسان رضوی، عصر امروز در پاتوق رسانه‌ای چهارراه آزادشهر مشهد در جمع خبرنگاران حاضر شود و با آنان گفت‌وگو کند، اما این برنامه لغو شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، از صبح امروز به رسانه‌ها اعلام شده بود که استاندار خراسان رضوی ساعت ۱۹:۳۰ در پاتوق رسانه‌ای مشهد در چهارراه آزادشهر حضور خواهد یافت و با خبرنگاران دیدار و گفت‌وگو می‌کند.با این حال، خبرنگارانی که از ساعت مقرر در محل حاضر شده بودند، با اعلام احسان گرایلی، مدیر روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، مطلع شدند که استاندار به دلیل حضور یک مهمان از تهران، امشب در این برنامه شرکت نخواهد کرد.بر اساس این اطلاع، برنامه حضور استاندار در پاتوق رسانه‌ای به زمان دیگری موکول شده است.
23:31 - 7 تیر 1405
استان ها
خراسان رضوی

1 بازنشر
26٫9k بازدید