این تا ۹۷ هم تو باغ نبود،توییتهاش برای طرفداری از منتظری هست اصلا کسی اهمیت نمیداد بهش،مردم سلطنت چی نبودن.اینم پی زندگیش بودحتی برای حکومت هم مهره مهمی در حد فرقه رجوی نبود،تواین چند سال پرموت شد،البته تو این ده سال رسانه با جو شاه دوستی رو مخ جوونها کار کرد و زمینه فراهم کرد