اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

کامیون قاچاقچی مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس فارس و شرق تهران توقیف شد

فرمانده انتظامی استان از کشف ۸۰۰ کیلوگرم حشیش و تریاک در عملیات مشترک پلیس فارس و پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق تهران خبر داد.

کامیون قاچاقچی مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس فارس و  شرق تهران توقیف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار رهام بخش حبیبی در این باره بیان کرد: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، شامگاه پانزدهم آبان ماه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق تهران با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با یک دستگاه کامیون حامل بار خاک آهن در محور  سیرجان-شیراز در حال انتقال یک محموله حشیش است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان "نی ریز" استان فارس پس از هماهنگی با مرجع قضایی به این محور اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی کامیون مذکور را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ماموران انتظامی موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را  توقیف کنند، تصریح کرد: در بازرسی از این کامیون ۶۱۰ کیلوگرم حشیش و ۱۹۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

سردار "حبیبی" با اشاره به اینکه در این ماموریت در مجموع ۸۰۰ کیلوگرم حشیش و تریاک کشف شده است، گفت: راننده قاچاقچی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: پلیس قاطعانه و برابر قانون با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر برخورد کرده و اجازه فعالیت به آنان را نخواهد داد.

پایان پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول