اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

بذرپاش: به زودی ۲٠ کیلومتر دیگر از بزرگراه داراب - شیراز آماده بهره‌برداری می‌شود

همزمان با سفر هیئت دولت به استان فارس، وزیر راه و شهرسازی در سفر به شهرستان داراب قریب ۲٠ کیلومتر از بزرگراه داراب - شیراز را افتتاح کرد.

بذرپاش: به زودی ۲٠ کیلومتر دیگر از بزرگراه داراب - شیراز آماده بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از داراب، وزیر راه و شهرسازی در این آئین، ضمن اشاره به افتتاح پروژه بزرگ آزادراه شیراز اصفهان توسط دولت گفت: در این سفر ۱٠۱ کیلومتر بزرگراه  در جهرم، لار و داراب با اعتبار ۲۵٠٠ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

بذرپاش گفت: در این سفر پروژه های راهداری مانند روکش آسفالت، نصب علائم، روشنایی، خط کشی و ... به ارزش ۱۶٠٠ میلیارد تومان افتتاح شد و ۱۹٠٠ میلیارد تومان پروژه جدید نیز مصوب شده است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تامین زمین ۵٠ هزار هکتاری برای مسکن در کشور گفت: در موضوع مسکن ملی صرفا در استان فارس ۴ هزار هکتار زمین تامین شده و ۴ هزار هکتار دیگر به زودی تامین می شود. در گذشته برای کل مسکن مهر ۸ هزار هکتار زمین تامین شده اما در این دولت صرفا در فارس ۸ هزار هکتار تامین شده است.

وی با اشاره کم‌توجهی دولت قبل به ساخت مسکن گفت: دولت فعلی، شجاعانه وارد ساخت مسکن شده و علی رغم همه مشکلات تاکنون یک میلیون و ۸٠٠ هزار مسکن در حال ساخت است.

بذرپاش گفت: با سرعت ۲٠ کیلومتر دیگر مسیر آماده آسفالت در داراب را تکمیل می کنیم و قیر آن تامین خواهد شد.

فرماندار ویژه داراب نیز در این مراسم گفت: با تلاش مجموعه راه و شهرسازی و با عنایت وزیر راه، ۲۰ کیلومتر از بزرگراه داراب- فسا -شیراز به بهره برداری رسید.

خلیل اقتصادی افزود: برای ساخت باند دوم این مسیر بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

پایان پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول