اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

وزیر دفاع: افتتاح آزادراه شیراز- اصفهان با همت بالای مسوولان محقق شد

وزیر دفاع با تاکید براینکه عمده تلاش‌های اجرای این پروژه در دوران دولت مردمی سیزدهم و با همت بالای مسوولان انجام شد، گفت: تسریع در جابه‌جایی مردم، نیروها، کالا و خدمات، صرفه جویی در انرژی، کاهش مسافت، کاهش مدت زمان سفر و صرفه جویی در سوخت از مهمترین ویژگی‌های این پروژه است.

وزیر دفاع: افتتاح آزادراه شیراز- اصفهان با همت بالای مسوولان محقق شد

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، امیر سرتیپ آشتیانی، وزیر دفاع صبح پنجشنبه در آئین افتتاح آزادراه شیراز اصفهان اظهار داشت: امید است این آزادراه برای استان‌های فارس و اصفهان و مراکز جنوبی امنیت و خیر برکت به ارمغان بیاورد و موجب اشتغال جوانان پر استعداد این خطه شود.

وی ادامه داد: این پروژه که با قابلیت بی‌شمار نیروهای مسلح و با همیاری و درایت دولت خدمتگزار اجرا شد، از چندین جهت برای کشور حائز اهمیت است و به معنی واقعی کلمه راهبردی است.

وزیر دفاع اضافه کرد: تسریع در جابه‌جایی مردم، نیروها، کالا و خدمات، صرفه جویی در انرژی، کاهش مسافت، کاهش مدت زمان سفر و صرفه جویی در سوخت از مهمترین ویژگی‌های این پروژه است.

امیر آشتیانی تصریح کرد: عمده تلاش‌های اجرای این پروژه در دوران دولت مردمی سیزدهم و با همت بالای مسئولان انجام شد.

وزیر دفاع در پایان با اشاره به پیروزی حماس طی روزهای اخیر، ابراز امیدواری کرد که شاهد استمرار پیروزی‌های درخشان جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول