اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

۹۸ درصد دانش‌آموزان مسموم شده در فارس از بیمارستان ترخیص شده‌اند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ترخیص ۹۸ درصد از دانش‌آموزان بستری شده در بیمارستان‌های سطح استان به علت مسمومیت ناشی از استنشاق بوی گاز خبر داد.

۹۸ درصد دانش‌آموزان مسموم شده در فارس از بیمارستان ترخیص شده‌اند

مهرداد شریفی در گفت و گو با خبرگزاری فارس در شیراز اظهار داشت: اکنون تنها تعداد اندکی از بیماران دارای مسمومیت که بیماری زمینه‌ای داشته‌اند برای مراقبت بیشتر در بیمارستان بستری هستند و سایر دانش آموزان از بیمارستان مرخص شده‌اند. 

وی با اشاره به انتشار شایعه‌ای در فضای مجازی مبنی بر فوت یک دانش آموز بر اثر مسمومیت در شهرستان اقلید گفت: این خبر و کلیپ منتشر شده درباره آن کاملاً کذب است و ما هیچگونه فوتی به دلیل مسمومیت در سطح استان نداشته‌ایم. 

شریفی با اشاره به اینکه حتی هیچ دانش‌آموز بستری طی این چند روز نیاز به مراقبت در بخش مراقبت های ویژه را نداشته است، اظهار داشت: بیشترین مراجعات بیمارستان به دلیل ترس و نگرانی است و لذا از والدین و اولیای مدرسه تقاضا می‌شود به دانش‌آموزان آرامش داده و التهاب را بیشتر نکنند؛ چراکه شاهد هستیم که برخی از والدین دانش آموزان را به دلیل یک سرفه جزئی به بیمارستان می‌آورند.

پایان پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول