اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

دستگیری عامل مجروحیت کارکنان یگان امداد در شیراز/ شناسایی و دستگیری 110 نفر عاملین اغتشاشات شب گذشته در فارس

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری عامل زیر گرفتن و مجروحیت مأموران یگان امداد شهرستان شیراز و همچنین شناسایی و دستگیری 110 نفر از محرکین و عاملین اغتشاشات شب گذشته در فارس خبر داد.

دستگیری عامل مجروحیت کارکنان یگان امداد در شیراز/ شناسایی و دستگیری 110 نفر عاملین اغتشاشات شب گذشته در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار رهام بخش حبیبی در جمع خبرنگاران در این باره اظهار داشت: حدود ساعت 2 بعدازظهر روز گذشته، 24 آبان ماه در پی فراخوان های رسانه های معاند برای تجمعات اعتراضی و غیر مجاز، مأموران موتورسوار یگان امداد شهرستان شیراز برای برقراری نظم و امنیت در محدوده بلوار دکتر شریعتی شیراز مستقر شدند.

وی ادامه داد: در این هنگام راننده یک دستگاه خودرو وانت پیکان به سمت موتورسواران یگان امداد مستقر در این بلوار به صورت تهاجمی حرکت و به پنج دستگاه موتورسیکلت سازمانی برخورد می کند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه بر اثر این برخورد، موتورسیکلت های کارکنان یگان امداد دچار خسارت و 6 نفر از راکبان و ترک نشینان موتورسیکلت ها مجروح شدند، افزود: با سرعت عمل مأموران انتظامی، خودرو متوقف و راننده دستگیر و جهت ادامه تحقیقات به مقر انتظامی انتقال داده شد.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه کارکنان مجروح شده به مرکز درمانی انتقال داده شدند و در حال حاضر وضعیت عمومی آنان رضایتبخش اعالم شده است، گفت: هدف مأموران پلیس برقرای نظم وامنیت عمومی در جامعه است و در این راستا با کسانی که بخواهند به مأموران پلیس تعرض داشته باشند، برخورد قانونی و قاطع صورت می گیرد.

شناسایی و دستگیری 110 نفر محرک و عاملین اغتشاشات شب گذشته در فارس

فرمانده انتظامی استان همچنین از دستگیری 110 نفر از اغتشاشگران و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی در فارس خبر داد.

وی بیان کرد: در پی ناآرامی های شب گذشته در سطح استان فارس، تعدادی از افراد فریب خورده با ایجاد راهبندان، تخریب اموال عمومی و سنگ پرانی به سمت ماموران انتظامی و امنیتی باعث رعب و وحشت برای شهروندان شده بودند که در همین راستا بلافاصله پلیس برای برقراری امنیت شهروندان وارد میدان شد.

سردار حبیبی افزود: ماموران انتظامی در شیراز و حدود 10 شهرستان در سطح استان فارس موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی 110 نفر ، شامل 92 نفر مرد و 18 نفر زن از محرکین و عامالن اغتشاشات را در صحنه که با اقدامات غیر قانونی موجب بر هم زدن نظم و امنیت عمومی شهروندان شده بودند را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، تصریح کرد: در راستای خواسته شهروندان مبنی بر برخورد قانونی با اغتشاشگران، پلیس با کسانی که بخواهند با اقدامات جسورانه خود امنیت را از مردم سلب و باعث رعب و وحشت در سطح جامعه شوند بدون اغماض برخورد قاطع خواهد کرد.

توقیف پژو حامل 258 کیلو تریاک

فرمانده انتظامی استان فارس در ادامه از کشف 258 کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک خودرو سواری پژو 405 خبر داد.

سردار حبیبی اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس مطلع شدند فردی قاچاقچی قصد دارد مقادیری مواد مخدر را به وسیله یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ به مقصد شیراز حمل و تحویل دهد.

وی افزود: مأموران انتظامی به محور ورودی شیراز از سمت شهرستان سروستان اعزام و موفق به شناسایی خودرو پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر شدند که راننده آن بدون توجه به ایست مأموران اقدام به فرار کرد.

سردار حبیبی با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف شد، گفت: در بازرسی از آن، 258 کیلوگرم تریاک کشف و فرد قاچاقچی دستگیر شد. فرمانده انتظامی استان فارس گفت: مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول