اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

وحیدی: توطئه دشمن، جنگ ترکیبی علیه ایران است

وزیر کشور گفت: توطئه دشمن در حال حاضر جنگ ترکیبی علیه ایران است که به سنگ خواهد خورد و مثل همیشه نیروهای امنیتی و مدافعان امنیت ما با قدرت با معاندان نظام برخورد می‌کنند.

وحیدی: توطئه دشمن، جنگ ترکیبی  علیه ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، وزیر کشور شامگاه پنج‌شنبه در حرم حضرت شاهچراغ در جمع خبرنگاران گفت: عملیات تروریستی چهارم آبان در حرم مطهر شاهچراغ، آخرین مرحله از پروژه‌ای بود که هدف دشمن در آن ایجاد ناامنی و عدم ثبات در کشور بود.

احمد وحیدی تاکید کرد: در این اقدام تروریستی آمریکا، اسرائیل، گروه‌های سلطنت‌طلب، منافقین، داعش و برخی کشورهای غربی دست داشتند و این حادثه پرونده کاملی از جرثومه‌های فساد و تباهی و ترور بود.

وی به شهادت رساندن زنان و مردان و کودکان بی دفاع را آخرین پرده‌ی دشمنان نظام و انقلاب دانست و گفت: این جنایت نشان داد که آنان به هیچ اصل انسانی و اخلاقی پایبند نیستند.

وزیر کشور گفت: در این حادثه، دفاع و دروغ‌گویی مدعیان دروغین حقوق بشر آشکار شد که شعارهای بزرگ بزرگ می‌دهد، اما در عمل حامیان اصلی جنایت هستند و در برابر این حادثه بزرگ بسیاری از آنان خاموش ماندند.
وی بیان کرد: خون این شهدای بزرگ در کنار مضجع شریف حضرت شاهچراغ (ع) بیش از پیش گردن آنان را خواهد گرفت.

وحیدی گفت: دشمنان ما با تیراندازی به بی گناهان و کودکان نشان دادند که در اوج استیصال هستند.

وحیدی اظهار کرد: توطئه دشمن در حال حاضر جنگ ترکیبی  علیه ایران است که به سنگ خواهد خورد و مثل همیشه نیروهای امنیتی و مدافعان امنیت ما با قدرت با آنان برخورد می‌کنند.

معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور با همراهی محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، پنجشنبه با حضور در بیمارستان محل بستری مجروحان حادثه تروریستی، از مجروحان و مصدومان این حادثه عیادت کردند.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول