اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

آثار صنایع دستی دانشگاهیان در نمایشگاه «چرتکه» عرضه می‌شود

مدیر فرهنگی دانشگاه شیراز از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و تولیدات دانشگاهیان با عنوان «چرتکه»، به‌صورت حضوری در دانشگاه شیراز خبر داد.

آثار صنایع دستی دانشگاهیان در نمایشگاه «چرتکه» عرضه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مهدی مؤمن‌زاده امروز با اعلام این خبر گفت: نمایشگاه صنایع دستی و تولیدات دانشگاهیان به نام «چرتکه»، برای چهارمین سال پیاپی از سوی معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه شیراز، با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بازه‌ی زمانی 2 تا 4 آبان‌ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: یکی از مهارت‌های مهم که در سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته و اهمیت بسزایی یافته، مهارت کسب‌وکار و کارآفرینی است؛ بازارچه تولیدات و صنایع دستی دانشگاهیان «چرتکه»،  به‌دنبال آن است تا ضمن آموزش مهارت‌های عمومی کسب‌وکار، الفبای راه‌اندازی کسب‌وکار، فروش و بازاریابی به دانشجویان، فرصتی فراهم آورد تا دستاوردها و تولیدات خود را در میان دانشگاه‌های سطح منطقه‌ی 7 کشور عرضه کرده و به فروش رسانند.

مدیر فرهنگی دانشگاه شیراز از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه را ایجاد اشتغال برای دانشجویان، فرهنگ‌سازی خانواده پایدار با تأکید بر ترویج کسب‌وکار و اشتغال دانشجویان، ارتقای نشاط اجتماعی بین دانشجویان، بروز توانمندی‌های تولیدی دانشجویان، آشنایی دانشجویان با فرصت‌های اشتغال و کارآفرینی، تقویت وضعیت اقتصادی قشر دانشجو و ... مطرح کرد.

 

 

 

وی اعلام کرد: این نمایشگاه در بازه‌ی زمانی ۲تا ۴آبان‌ماه در پردیس دانشگاه شیراز (روبه‌روی معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه شیراز)، با حدود ۱۰۰ غرفه و ۴ هزار محصول از دانشگاهیان اعم از هیأت‌علمی، دانشجو و کارمند از دانشگاه‌های شیراز، آزاد شیراز، هنر شیراز، غیرانتفاعی زند، یاسوج، اقلید، فسا، سازمان فنی حرفه‌ای، شرکت همیارنت و مؤسسه‌ی تعالی جوان فردا (به‌عنوان نماینده‌ی سازمان‌های مردم‌نهاد اداره‌ی کل ورزش و جوانان فارس) برپا خواهد شد.

وی افزود: همزمان با برگزاری نمایشگاه، کارگاه‌  اصول حرفه‌ای شرکت در نمایشگاه، آشنایی با شتاب‌دهنده‌ها و اکوسیستم نوآوری و مدیریت کسب‌وکار، نوآوری در علوم انسانی و نوآوری در علوم مهندسی برگزار خواهد شد.

به‌گفته مدیر فرهنگی دانشگاه شیراز مراسم افتتاحیه‌ی نمایشگاه چرتکه، روز دوشنبه ۲آبان سال  ۱۴۰۱، ساعت ۹صبح برگزار خواهد شد و این نمایشگاه هر روز از ساعت ۱۰صبح تا 20 بعد از ظهر برپا خواهد بود.

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول