اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تبلیغ گسترده سرویس در برخی سایت‌ها امنیت را کم‌رنگ می‌کند

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز با تاکید بر اینکه تبلیغات گسترده نیازمندی سرویس مدارس در سایت هایی مانند دیوار و امثالهم، روح و روان مردم را می‌خراشد و امنیت را کمرنگ می‌کند، گفت: ضروری است آموزش و پرورش، فرمانداری، نیروی انتظامی، سازمان حمل و نقل شهری و کمیسیون عمران و حمل و نقل طی جلسه کاربردیِ مشترک، پاسخگوی خانواده‌ها باشند.

تبلیغ گسترده سرویس در برخی سایت‌ها امنیت را کم‌رنگ می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدرضا هاجری امروز در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی شورای شهر شیراز با تبریک هفته وحدت اظهار داشت: در آستانه نامگذاری حکیمانه  این هفته شاهد بودیم سه جریان غربی، عبری و عربی حامی فتنه و آشوب نتوانستند شکاف و اختلافی در میان مذاهب و اقوام ایجاد کنند.

وی افزود: حضور علما و بزرگان اهل سنت کردستان و سیستان و بلوچستان در میانه میدان و برائت از فتنه و آشوب نشان داد بصیرت، بیداری و گل واژه وحدت به اوج شکوفایی رسیده است. خنثی سازی 340 دروغ، شایعه و شبهه از طریق 260 کانال تلویزیونی ماهواره ای فارسی زبان در لندن، پاریس و واشنگتن کار بزرگی است که مردم ایران بر آن چیره شده، القائات و فریب پیام رسان های تلگرام، واتساپ و اینستاگرام هم نتوانست راه به جایی ببرد.

هاجری ادامه داد: هفته نیروی انتظامی، یاد آور امنیت، ایثار، شجاعت و شهادت است، امنیت امروز مرزهای کشور و شهرها را مدیون نیروهای خدوم و مظلوم انتظامی هستیم که روزانه بیش از 30 هزار مورد خدمات رسانی به شهروندان ارائه می دهند. حوزه امنیت، خط قرمز همه مردم شریف بوده، آن‌را با بازی های سیاسی مخرب معاوضه نکرده و نمی کنند. حضور حماسی مردم در خاموش کردن فتنه و آشوب، نشانه مطالبه، توقع و خواسته های مردم است.

سخنگوی شورای شهر شیراز، در ادامه اظهار داشت: تبرئه نیروی انتظامی با اسناد و مدارک پزشکی قانونی نشان داد تمامی عملکرد جریان فتنه و آشوب بهانه ای بوده برای تخریب و تحریف رکن امنیت شهری که با حمایت همه جانبه مردمی ناکام ماند. 

وی در ادامه افزود: استقبال گسترده از مراسم تودیع و معارفه شهردار قدیم و جدید شیراز نشان داد مردم به آینده شهری امیدوارتر شده‌اند لذا باید شورا و شهرداری با وحدت و همدلی و صدای واحد ، پاسخگوی عملی مطالبات و توقعات مردم باشند. امروز، مردم مشتاق خدمت همه جانبه بدون منت هستند و شهرداری و شورا را در خدمت رسانی جلودار مدیریت شهری می بینند پس باید با سعی و تلاش، آنها را در خدمت رسانی ناامید نکنیم.

وی در ادامه به روند طولانی صدور مجوزات در شهرداری اشاره کرد و افزود: این معطلی مردم را بدبین و فعالیت ها را با مشکل جدی مواجه ساخته است.

او گفت: مردم داری و تکریم ارباب رجوع اقتضا می کند پاسخ مردم در شهرداری با سرعت و سبقت داده شود تا اطمینان و اعتماد بعضاً برباد رفته ، بازگردد و در صدور مجوزات قانونی تسریع شود.

هاجری در ادامه گفت: به منظور کمک به گره گشایی کارهای فروبسته مردم، لازم است شورا، اوقات برگزاری کمیسیون  و کمیته ها را خارج از وقت اداری در نظر بگیرد تا مدیران شهرداری در وقت اداری، پاسخگوی مردم بوده، گره از کارهای آنها بازکنند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: دغدغه مردم پیرامون وسائل حمل و نقل مربوط به دانش آموزان عمومیت داشته، لازم است به‌صورت متمرکز گره گشایی شود.

وی افزود: تبلیغات گسترده، نیازمندی سرویس مدارس در سایت هایی مانند دیوار و امثالهم، روح و روان مردم را می خراشد و امنیت را کمرنگ می کند. ضروری است آموزش و پرورش، فرمانداری، نیروی انتظامی، سازمان حمل و نقل شهری و کمیسیون عمران و حمل و نقل طی جلسه کاربردیِ مشترک، باید پاسخگوی خانواده ها باشند. عیب است که  بعضی از خانواده ها هنوز نتوانسته اند سرویس مناسبی برای فرزندان دانش آموز خود پیدا کنند. چنانچه قیمت خدمات، عادلانه، منصفانه و متوازن باشد، گره گشا خواهد بود.

وی تاکید کرد: وضعیت موجود، نه مطلوب است و نه زیبنده مدیریت شهری به‌ویژه در فصل شروع مدارس، دانشگاه ها و درس و مشق.

وی ادامه داد: ایران اسلامی سربلند در برنامه چشم‌انداز 20 ساله می‌بایست رتبه اول علمی خاورمیانه و آسیا را به دست آورد. جهش رشد علمی ایران، در جهان سرآمد است. دشمن با فتنه و آشوب در فصل بازگشایی دانشگاه ها و مدارس، قصد دارد مراکز علمی و آموزشی را به تعطیلی کشانده، آرامش را از جوانان پاک و پراستعداد سلب کند. همه از جمله خانواده دانشجویان و دانش آموزان به هوش باشند، عزیزان دلبندشان را در زمین های طراحی شده دشمن به کار نگیرند و همه با هم باید بسترساز شکوفایی استعدادهای درخشان جوانان خود باشیم تا دشمن نتواند سرمایه های انسانی کشور را به یغما برده یا چوب حراج به آنها بزند.

وی در ادامه عنوان کرد: از شهردار شیراز، سازمان حمل و نقل عمومی و کمیسیون مربوطه خواستارم تسهیلاتی ویژه برای شهروندان در نظر گرفته تا بتوانند دوچرخه های برقی خریداری نمایند؛ چراکه این کار سرمایه گذاری است و به سلامت هوا کمک ویژه می‌کند، مالکیت دوچرخه برقی می تواند استفاده از آن را خانوادگی نموده، محدود و محصور به فرد خاصی نباشد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول