اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

معاون دانشکده پزشکی شیراز: مطالبه‌گران، مردم را به سمت حرکت‌های گفتمانی دعوت کنند

معاون تحقیقات و فناوری دانشکده پزشکی شیرازگفت: افرادی که مطالبه به حقی دارند، باید مردم را از خشونت دور کرده و به حرکت‌های فکری و گفتمانی دعوت کنند.

معاون دانشکده پزشکی شیراز: مطالبه‌گران، مردم را به سمت حرکت‌های گفتمانی دعوت کنند

محمدهاشم هاشم پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: معاندین یکی از راه‌های رسیدن به هدف خود را تجزیه جغرافیایی و تجزیه فکری و عقیدتی این کشور می دانند و از هر فرصت و  موج های به وجود آمده استفاده کرده تا به وسیله بازی با احساسات مردم، افکار شوم خود را به کرسی بنشانند.

وی بیان کرد: دشمنان از دیرباز به دنبال تضعیف کشور قدرتمند و کهن ایران بودند و هستند.

هاشم پور ضمن محکوم کردن  خشونت ها و تاکید بر اینکه مردم نباید دچار دو دستگی شوند، تصریح نمود: با شناختی که از ایران و ایرانی دارم، مطمئنم که این خشونت‌ها نمی‌تواند کار مردم معمولی برای نشان دادن اعتراضات خود آن هم خشونت علیه افرادی که هیچ نقشی در مطالبه خواهی حق یا ناحق ما ندارند، باشد.

 وی افزود: در این سری از اغتشاشات، معاندین به اموالی عمومی همچون آمبولانس هایی آسیب رساندند که جزء نیازهای اولیه و ضروری سلامت و بهداشت مردم بود که این بسیار تاسف برانگیز است.

این هئیت علمی دانشگاه  در ادامه عملکرد برخی از افراد مشهور جامعه که همگام با دشمنان در حال حرکت و دامن زدن به تشویش اذهان عمومی هستند را نادرست دانست و گفت: افرادی که مطالبه به حقی دارند راغب  هستند نظرات خود را بیان کنند و مردم را از آسیب رساندن به دیگران باز داشته و آنها را به حرکات فکری و گفتمانی دعوت کنند، نه ترغیب آنها به حرکات فیزیکی و خشونت بار.

هاشم پور اضافه کرد: در این برهه حساس فعلی، وظیفه ما دانشگاهیان و دانشجویان این بوده که رسالت اصلی که مطالبه گری است را فراموش نکنیم اما مراقب باشیم  هم مسیر با دشمن نشده و در فضایی آرام و نفوذپذیر صحبت‌های خود را بیان کنیم تا اثر بخش شود.

انتهای پیام / س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول