اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

مردم فیروزآباد علیه هنجارشکنان یکصدا به میدان آمدند

مردم فیروزآباد در اعتراض علیه هنجارشکنان اخیر، یکصدا به میدان آمدند.

مردم فیروزآباد علیه هنجارشکنان یکصدا به میدان آمدند

به گزارش خبرگزازی فارس از فیروزآباد، مردم شهرستان فیروزآباد در اعتراض‌ به حرکات هنجارشکنانه اغتشاشگران و توهین آنان به مقدسات و شهدا از میدان امام خمینی(ره) راهپیمایی کرده و مسیرهای خیابان امام خمینی جنوبی، سه راه بروجردی و چهار راه مجاهدین را طی کردند.

در این راهپیمایی که امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نیروی انتظامی و سپاه، نماینده مردم در مجلس نیز در همراهی با آحاد مختلف مردمی حضور داشتند شعارهای «مرگ بر آمریکا، فراجا تشکر تشکر، نیروی انتظامی حمایتت می کنیم، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر انگلیس و مرگ بر منافق» طنین‌انداز شد.

«نیروی انتظامی باعث امنیت است، پیروی از رهبری باعث هر عزت است، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، عامل اغتشاشات آمریکاست عامل این جنایت آمریکاست» از دیگر شعارهای راهپیمایان در فیروزآباد بود.

همچنین این افراد، در حالی که شعار فتنه و آشوبگری کار منافقین است» سر می دادند پلاکاردهایی نیز با مضمون «فتنه گر بیچاره مزدور اسراییل است، آشوبگر بی حیا سرباز اسراییل است، لبیک یا حسین(ع)، پلیس خادم ملت پلیس فدای ملت» در دست داشتند.

راهپیمایان با در دست داشتن تمثال رهبر انقلاب و شهید سردار سلیمانی، بندهایی از قطعنامه پایانی این راهپیمایی را با ندای الله اکبر تایید کردند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول