اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

عیدانه‌های شبکه فارس به مناسبت میلاد مهدی موعود (عج)

صداوسیمای فارس به مناسبت نیمه شعبان؛ سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود، برنامه‌های متنوع و شادی را تدارک دیده که از ابتدای ماه شعبان المعظم پخش آنها آغاز شده است .

عیدانه‌های شبکه فارس به مناسبت میلاد مهدی موعود (عج)

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، معاون سیمای مرکز فارس با اعلام این خبر گفت : از ابتدای ماه شعبان با دعوت از کارشناسان مهدوی و پخش آیتم های ویژه مهدویت شبکه فارس به استقبال نیمه شعبان رفت و به طور ویژه جمعه 27 اسفند همزمان با سالروز میلاد باسعادت حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف برنامه «خوشا شیراز» با بخش های متنوع ، شاد و جذاب ویژه این عید بزرگ از ساعت 9 تا 11:30 ، زنده از شبکه های سراسری شما و استانی فارس روی آنتن می رود .

علیرضا باغبانمنش افزود : برنامه های زنده روزانه سیمای فارس از جمله صبح پارسی ، کاشانه مهر و دلگشا هم به طور ویژه در این روزهای منتهی به نیمه شعبان مهمان خانه های بینندگان هستند و عطر و بوی این میلاد خجسته و پربرکت را برای مخاطبان پررنگ و برجسته می کنند و لحظات شادی را برای بینندگان به ارمغان خواهند آورد.

معاون صدای فارس هم با بیان اینکه جدول پخش برنامه های رادیو فارس از ابتدای ماه شعبان و در ایام خجسته سالروز میلاد باسعادت حضرت مهدی (عج) رنگ و بوی نیمه شعبان به خود گرفته است افزود : در روز جمعه 27 اسفند همزمان با سالروز میلاد خجسته حضرت مهدی (عج) ساعت 9 صبح برنامه شاد و با نشاط « نارنجستان» به مدت 120 دقیقه زنده روی آنتن می رود و عصر جمعه هم ساعت 17 برنامه زنده «ساعت گل» با بخش های جذاب و شاد، مهمان خانه های شنوندگان رادیو فارس است.

یاسر جمالی اضافه کرد : پخش سخنرانی هایی ویژه حضرت مهدی (عج) در برنامه « صبح قریب» قبل از خبر ساعت 7 و  برنامه « او خواهد آمد» هر روز پس از اذان مغرب از دیگر ویژه برنامه های رادیو فارس به مناسبت نیمه شعبان است.

همچنین معاون خبر فارس نیز با اشاره به برنامه های نیمه شعبان گفت : به مناسبت نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت حضرت مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ، در بخش های خبری 11 و 16 رادیو و 16:45 ، 20:45 ، 23:15 تلویزیون، حال و هوای استان در این عید خجسته در قالب گزارش های مردمی ، برگزاری مراسم و رویدادهای مختلف مردمی در شیراز و دیگر نقاط استان فارس اطلاع رسانی خواهد شد و گزارش خبری از حال و هوای مردم شیراز در این روز سراسر نورانی برای پخش از بخش های خبری شبکه های ملی تهیه و ارسال خواهد شد .

ابوالحسن کرمی افزود : تولید گزارش هایی با محوریت مهدویت ، انتظار فرج و ویژگی ها و خصایص والای آن امام همام نیز در دستور کار معاونت خبر فارس است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول