اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

برترین‌های جشنواره رویش دانشگاه پیام نور معرفی شدند

پنجمین جشنواره رویش دانشگاه‌های پیام نور با معرفی نفرات برتر، در شیراز به کار خود پایان داد.

برترین‌های جشنواره رویش دانشگاه پیام نور معرفی شدند

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سرپرست دانشگاه پیام نور استان فارس در آیین اختتامیه جشنواره رویش که در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: در این جشنواره یک هزار و ۱۷۳ دانشجو از دانشگاه‌های پیام نور سرار کشور در ۵۵ رشته فرهنگی، ادبی و هنری با یکدیگر به رقابت پرداختند.

محسن جاجرمی‌زاده افزود: ۴ هزار و ۲۰۰ اثر از دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از داوری، ۱۹۱ اثر برگزیده شدند.

وی با بیان اینکه در این دوره از جشنواره رویش دانشگاه‌های پیام نور، استان‌های فارس، اصفهان و چهارمحال و بختیاری بیشترین تعداد آثار برتر را کسب کردند، افزود: برترین‌های این جشنواره به جشنواره ملی رویش برای رقابت با برگزیدگان دیگر دانشگاه‌های کشور راه خواهند یافت.

محمدتقی امینی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام‌نور کشور هم در این مراسم گفت: یکی از اهداف این جشنواره شناسایی توانمندی دانشجویان در زمینه‌های فرهنگی و هنری و ایجاد بستر مناسب برای ورود آن‌ها به عرصه کارآفرینی و اشتغالزایی است.

وی همچنین دانشجویان را سرمایه‌های نظام و دانشگاه برشمرد و گفت: جهاد تبیین و ایستادگی در مقابل توطئه‌های دشمنان به عهده دانشجویان و دانشگاهیان است و دانشجویان باید تلاش کنند که مسیر مقاومت ادامه یابد. کند.

امینی افزود: ما معتقد هستیم دانشجویان ما قشری وفادار و پایبند به انقلاب و نسبت به مسایل کشور و آرمان‌های انقلاب حساس هستند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام‌نور کشور اضافه کرد: دانشجویان با حضور در این جشنواره در واقع در جهاد تبیین شرکت کرده‌اند و با این کار مانع ایجاد یاس و ناامیدی در کشور توسط دشمنان شده‌اند.

امینی با اعتقاد به اینکه دانشجویان نقش بسزایی در جهاد تبیین دارند، گفت: آموزش از دو بعد تعلیم و تربیت تشکیل شده است. تعلیم و تربیت دو رکن اساسی آموزش است که امروز به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا که هدیه استکبار جهانی به جهان است؛ تعلیم و تربیت تحت الشعاع قرار گرفته است.

وی افزود: امروز آموزش‌ها از پشت کامیپوتر و مجازی برگزار می‌شود و متأسفانه آموزش آنگونه که بایسته و شایسته هست صورت نمی‌گیرد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام‌نور کشور با بیان اینکه بیش از چهل سال است که کشور ما در تهاجم فرهنگی دشمن قرار دارد، گفت: دشمنان از همان آغاز انقلاب برای شکست این نظام و یأس جوانان و فرار نخبگان برنامه‌ریزی کردند، اما مقاومت بسیاری از دانشجویان کشور مانع از دستیابی دشمنان به اهدافشان شده است.

وی اضافه کرد: دشمنان کشور‌های همسایه را از نخبگان و دانشمندان تخلیه کرده‌اند و برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران نیز برنامه دارد ما باید آشکارا نسبت به نیت دشمنان آگاه باشیم و مقاومت کنیم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول