اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

همکاری پلیس و دستگاه قضا لازمه تقویت امنیت در استان فارس

در نشست مشترک دستگاه قضا و نیروی انتظامی فارس بر افزایش تعاملات دو مجموعه در سطوح کلان و بدنه دستگاه انتظامی و قضایی در راستای تقویت هر چه بیشتر امنیت استان تأکید شد.

همکاری پلیس و دستگاه قضا لازمه تقویت امنیت در استان فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رئیس کل دادگستری فارس در نشست مشترک قضایی و انتظامی با تبریک هفته نیروی انتظامی ضمن قدردانی از اقدامات و تلاش های شبانه روزی و طاقت فرسای سبز پوشان عرصه امنیت در جامعه، وجود فرمانده دلاوری همچون سردارحبیبی را ظرفیتی برای امنیت استان خواند.

حجت الاسلا والمسلمین سید کاظم موسوی با تأکید بر اینکه پرسنل نیروی انتظامی با خدمت رسانی و مسئولیت پذیری و تلاش شبانه روزی خود نقش مهمی در حفظ و ارتقای امنیت مردم دارند اظهار داشت: نتیجه تعامل دو مجموعه تقویت بیش از پیش امنیت جامعه است و گسترش این امنیت می تواند زمینه توسعه سرمایه گذاری و اقتصادی استان را فراهم نماید.

وی برخورد قاطع با قاچاقچیان و کشف ۳۶ تن انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ، حاکم ساختن نظم و امنیت بر جاده ها و محور های مواصلاتی، برخورد با سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه و همچنین تلاش در راستای ایمن سازی فضای مجازی و اینترنتی استان تنها بخشی از فعالیت ها و خدمات پلیس است و همه ما که از امنیت ناشی از تلاش مسؤولانه نیروهای انتظامی بهره می بریم باید قدردان این زحمات باشیم.

این مقام ارشد قضایی استان همچنین رسیدگی به پرونده ها به صورت آنلاین با همکاری کلانتری را مورد تأکید قرار داد و بیان داشت گسترش ارائه خدمات آنلاین فوائد بسیاری دارد و لازم است در این زمینه ارتباطات دو مجموعه تقویت گردد.

رئیس کل دادگستری استان فارس در ادامه با بیان اینکه کثرت ورود پرونده به کلانتری ها و در ادامه مطرح شدن این پرونده ها در دستگاه قضایی باعث مشغله فراوان دو مجموعه شده است، گفت: با استقرار واحد های حل اختلاف در کلانتری ها و تأکید بر ایجاد صلح و سازش می توان ضمن جلوگیری از تشکیل پرونده توان دو مجموعه را معطوف رسیدگی به پرونده های مهم کرد.

گفتنی است در این نشست مشترک سردار حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس نیز حمایت های رئیس کل دادگستری و اعضای شورای قضایی استان فارس را سبب دلگرمی پرسنل نیروی انتظامی دانست و تصریح کرد: نگاه های حمایتی دستگاه قضایی در سطوح کلان مدیریتی و همچنین بدنه قضایی شجاعت و انگیزه نیروهای انتظامی را در برخورد با مخلان نظم و امنیت و صیانت از ارزش‌های آرامش جامعه بیشتر کرده است.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول