اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تجلیل از ورزشکاران پارالمپیکی فارس

در مراسمی با حضور استاندار فارس از ورزشکاران پارالمپیکی فارس تجلیل شد.

تجلیل از ورزشکاران پارالمپیکی فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در رقابتهای پارالمپیک توکیو ۵ ورزشکار استان فارس شرکت کرده بودند که مهدی اولاد ورزشکار روشندل استان موفق به کسب مدال طلای پرتاب وزنه و نقره پرتاب دیسک شد، ساره جوانمردی نیز مدال طلای تپانچه  ۱۰ متر را  برگردن آویخت.

همچنین علی اصغر جوانمردی ورزشکار شیرازی در رشته پرتاب وزنه با یک سانتیمتر اختلاف نسبت به نفر سوم به مقام چهارم پارالمپیک دست یافت.

مجتبی کمالی دیگر ورزشکار فارسی نیز به همراه تیم ملی بسکتبال با ویلچر به مقام نهم دست یافت و سمیرا ارم در رشته تیراندازی موفق به کسب مقام نشد.

در مراسمی که امروز در استانداری فارس برگزار شد از تمامی این ورزشکاران قهرمان استان فارس  تجلیل شد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس در این مراسم گفت: قهرمانی تیم هندبال آقایان شهید شاملی پس از ۵۳ سال در لیگ برتر، صعود تیم فجر شهید سپاسی پس از ۸ سال، کسب دومین مدال طلای المپیک پس از هشت سال، کسب ۳۲ مدال جهانی و آسیایی در 6 ماه اخیر نشان از پتانسیل بالای ورزشکاران فارسی است. 
عباس حاجی زاده افزود :موفقیتهایی که در ورزش فارس به دست آمده در سایه همدلی و حمایت همه مسئولین بویژه استاندار بوده است و این حمایت ها موجب شده است تا ما دست اندرکاران ورزش با انگیزه بیشتری کار کنیم.

وی ادامه داد : در رأس این موفقیت ها امروز همانگونه که شاهد هستیم موفقیت ها و قهرمانی ورزشکاران مسابقات پارالمپیک است که برای ما افتخار مضاعفی است و دلیل آن این است که این ورزشکاران با زحمت، تلاش و مشقت بیشتر افتخارات بزرگی ملی را آفریدند و این پیام را به جامعه منتقل کردند که نه تنها معلولیت محدودیت نیست بلکه محدودیت جسمی مانع از کسب افتخار ملی و بین المللی نخواهد بود. بلکه باعث افتخار ملی ما ایرانیان و مردم شیراز است.

حاجی زاده بیان داشت : در راستای برنامه راهبردی اداره کل ورزش و جوانان که یکی از هدف های راهبردی موضوع عزت و اقتدار ملی است از ۶۲ ورزشکار پارالمپیک تعداد ۵ ورزشکار استان فارس در این مسابقات شرکت داشتند که سهم آنها ۸ درصد بوده است.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول