اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

باید جشن عید غدیر را به بطن جامعه برد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: اگر می‌خواهیم کار قابل قبولی در مقوله غدیر و تشیع انجام دهیم، باید غدیر را به مراکز فرهنگی نظیر آموزشگاه‌ها و دانشگاه‌ها و در نهایت اماکن عمومی و سطح جامعه برد.

باید جشن عید غدیر را به بطن جامعه برد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین محمد رضایی در جلسه ستاد بزرگداشت عید غدیر خم و دهه امامت و ولایت با اشاره به جایگاه امام علی(ع)، مقطعی کار کردن و محدود نمودن اقدامات فرهنگی در موضوع غدیر را آسیبی در برگزاری این مناسبت دانست و تأکید کرد: در مبحث غدیر و اهمیت جایگاه ولایت باید اقدامات مستمر در طول سال با برگزاری برنامه های با کیفیت و خروجی تأثیرگذار صورت پذیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با یادآوری اهمیت غدیر گفت: اگر می خواهیم واقعاً به بحث غدیر و تشیع بپردازیم و کار قابل قبولی انجام دهیم باید غدیر را به مراکز فرهنگی نظیر آموزشگاه ها و دانشگاه ها و حتی اماکن مختلف عمومی مثل بازارها و در واقع به سطح جامعه برد.

وی با اشاره به لزوم حمایت از اقدامات فرهنگی و پراکنده، متمرکز نمودن مراسم این ایام را با در نظر گرفتن هدف نهضت غدیر خواستار شد و افزود: برگزاری برنامه ها نیاز به حمایت دارد و باید برنامه هایی نظیر شادپیمایی روز غدیر را با متمرکز کردن، به یک حرکت خیابانی عظیم و واحد تبدیل کرد تا شکوه و جلال غدیر و عشق و علاقه مردم به مولا و مقتدای شیعیان جهان حضرت امام علی(ع) آن طور که باید و شاید نمود پیدا کند.

حجت الاسلام و المسلمین رضایی گفت: باید از نظر فضاسازی محیطی در شهرها و خیابان ها تبلیغات غدیر را به صورت گسترده داشته باشیم تا زمینه شور و نشاط اجتماعی در این عید بیش از پیش نمایان شود و در عید پیش رو و دهه امامت و ولایت سیمای شهر تداعی کننده عید، جشن و شادی پیدا کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به تلاش های ستاد غدیر استان در راستای برگزاری هرچه با شکوه تر مراسمات این عید بزرگ از اقدامات این ستاد قدردانی و بر حمایت از اقدامات موثر توسط دستگاه های فرهنگی برای بزرگداشت بهتر اعیاد اسلامی تاکید کرد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول