اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

اهمیت انتخاب اصلح کمتر از اهمیت حضور در انتخابات نیست

امام جمعه کامفیروز گفت: حضور حداکثری پای صندوق های رای بر تمام ما فرض و واجب است همچنین انتخاب اصلح نیز اهمیتی کمتر از حضور در انتخابات ندارد.

اهمیت انتخاب اصلح کمتر از اهمیت حضور در انتخابات نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از کامفیروز، حجت‌الاسلام تقی زاده ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) مردم را به حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری فراخوانده و بیان داشت: همان گونه که لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و خون شهدایی که در جهت صیانت از این مرز و بوم ریخته شده، حضور حداکثری پای صندوق های رای بر تمام ما فرض و واجب است، انتخاب اصلح نیز اهمیتی کمتر از حضور در انتخابات ندارد.

وی ادامه داد: شورای نگهبان برای تایید صلاحیت، حداقل واجدیت صفات لازم برای تصدی پست ریاست جمهوری را می‌سنجد و از آن به بعد بر عهده ما است که نمره ۲۰ را انتخاب کنیم یا نمره ۱۰ را.

امام جمعه کامفیروز با اشاره به رفتارهای برخی نامزدهای محترم و صحبت‌های آنان در مناظرات پخش شده، چنین ادامه داد: متاسفانه شاهد بودیم برخی، به جای آنکه فرصت مناظرات را محلی برای تضارب آراء قرار داده و به مردم برای انتخاب اصلح کمک کرده و برنامه‌های کاربردی خود را ارائه دهند، با بداخلاقی‌ها و صحبت‌های ناشایست و بی‌اساس،  لحظاتی باعث تاریکی انتخابات و تکدر خاطر مردم شدند.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده افزود: نامزدهای محترم و طرفداران آنان باید مدنظر داشته باشند که هیچ چیز ارزش آن را ندارد که ما به خاطر آن پا را از دایره تقوای الهی فراتر گذاشته و به جای نقد سازنده و روشنگر دست به تخریب و تهمت به رقیب خود زنیم.

وی بیان کرد: فهم مردم دیگر در حدی است که با چنین صحبت‌هایی نه تنها از شما استقبالی نمی‌کنند بلکه باعث انزجار و تنفر خویش نیز گشته‌اید.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول