اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تکمیل خط انتقال آب از دراک به فرهنگ‌شهر، عامل نشت آب در منطقه

پخش ویدیویی در فضای مجازی مبنی بر شکستن خط لوله آب در پی اجرتی شبکه فیبر نوری و هدر رفت آب در فرهنگ‌شهر، منجر به پیگیری ماجرا از سوی آب و فاضلاب شیراز شد.

تکمیل خط انتقال آب از دراک به فرهنگ‌شهر، عامل نشت آب در منطقه

بهمن بهروزی در گفتگو با خبرنگار فارس در شیراز با تکذیب این خبر اظهار داشت: اجرای شبکه فیبر نوری در هیچ کجای شهر منجر به آسیب به لوله آب نشده است.

مدیرعامل آبفا شیراز با بیان اینکه در حال حاضر در حال انجام عملیات افزایش ظرفیت آب هستیم، گفت: برای انتقال کامل خط دو مجبور به افزایش ظرفیت هستیم.

وی افزود: خط انتقال اب از مخزن دراک به فرهنگ‌شهر در حال انجام است و قطعی آب وجود ندارد، تنها در روز سشنبه ساعاتی را قطعی آب خواهیم داشت و سپس مشکل برطرف خواهد شد.

مدیرعامل آبفا شیراز با اشاره به اینکه هنگام افزایش ظرفیت ناچار به تخلیه آب موجود هستیم،، گفت: برای انجام این عملیات ناچپچار به تخلیه آب موجود در لوله هستیم که امری طبیعی است پس از شهروندان می‌خواهیم اجازه دهند کار انجام شود و نسبت به حاشیه پردازی اقدام نکنند‌.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول