اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

درخشش دانش‌آموزان و فرهنگیان فارس در جشنواره ملی علمدار

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: استان فارس با کسب یک رتبه اول، چهار رتبه دوم، سه رتبه چهارم و رتبه‌های ارزنده دیگر، علاوه بر کسب رتبه اول در ارائه ی آثار از نظر رتبه نیز همراه با کرمان، به عنوان برترین استان جشنواره کشوری علمدار شناخته شد.

درخشش دانش‌آموزان و فرهنگیان فارس در جشنواره ملی علمدار

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی آموزش ‌و پرورش فارس، فرهاد اسماعیلی با بیان این خبر افزود: فرهنگیان و دانش اموزان استان فارس در سیزده رشته اولین جشنواره فرهنگی هنری علمدار کشور موفق به کسب رتبه های مختلف شدند.

 مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: دانش آموز عاطفه دوقزلو در دوره متوسطه در رشته خاطره‌نویسی و دل‌نوشته، از دروزدن موفق به کسب رتبه اول این جشنواره  شد.

اسماعیلی ادامه داد: آراد اسفندیاری دانش آموز دوره ابتدایی از ناحیه دو شیراز  و فاطمه جعفری دانش آموز دوره متوسطه از زرین دشت در نامه ای  به سردار همچنین همکار فرهنگی  سیما سلیمان پور در رشته شعر از ششده و قره بلاغ و همکار فرهنگی  محسن نصیری اصل در رشته نقاشی و  خوشنویسی از نی ریز موفق به کسب رتبه دوم شدند.

وی افزود: نسترن جمالی دانش آموز دوره متوسطه در رشته نقاشی از شیراز ، همکار فرهنگی حسن اعتمادی در رشته شعر از سرچهان و همکار فرهنگی امیر پژمان در رشته خوشنویسی از استهبان موفق به کسب رتبه های چهارم شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس در ادامه گفت: پاشا خورشیدی دانش آموز دوره ابتدایی در  رشته نامه ای به سردار از داراب و همکار فرهنگی محمدحسین هاشمیان  در رشته خوشنویسی از استهبان موفق به کسب رتبه های ششم شده اند.

اسماعیلی افزود: همکار فرهنگی امینه قره چاهی در رشته نقاشی خط  از مرودشت رتبه هفتم ، نازنین نوادری دانش آموز دوره ابتدایی در  رشته نامه ای به سردار از گله دار رتبه نهم و همکار فرهنگی  مرجان رضایی در رشته شعر از گراش رتبه دهم را کسب کردند.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول