اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

مکتب حاج قاسم| از اهدای خون تا تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم در سالروز شهادت سردار سلیمانی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مهر از تدارک برنامه‌هایی در این شهرستان به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

مکتب حاج قاسم| از اهدای خون تا تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم در سالروز شهادت سردار سلیمانی

عباس رضایی در گفتگو با خبرنگار فارس با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده به مناسبت فرارسیدن سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: در این شهرستان  نیز همچون جای جای میهن اسلامی برای این ایام برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: یکی از برنامه ها، راه اندازی پایگاه های اهدای خون است که با همکاری سازمان انتقال خون در مـــــــرکز شهرستان و مراکز بخش های تابعه به مدت دو روز در تاریخ های دوازده و سیزدهم دی ماه خواهد بود.

رضایی ادامه داد: مراسم ختم قرآن و صلوات برای هدیه به ارواح مطهر شهدا، شهدای مدافع حرم، خاصه سردار شهید سلیمانی در حسینیه ها و هیئت های مذهبی  سراسر شهرستان با حضور همه امت ولایی و همیشه در صحنه منطقه برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان مهر گفت: ویژه برنامه اولین سالگرد شهادت سردار دلها با حضور و سخنرانی دو تن از سرداران کشوری با شکوه خاصی برگزار خواهد شد.

رضایی افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم و سلامت، اجرای عملیات مواسات و کمک مؤمنانه برای نیازمندان، توسط حوزه ها وپایگاه های بسیج، همچنین  برگزاری مسابقه نقاشی کودکان با عنوان «من سلیمانی‌ام» توسط مراکز پیش دبستانی و مهدهای کودک برای گروه سنی کودکان از دیگر ویژه برنامه‌های بزرگداشت سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان است.

وی برنامه های پیش‌بینی شده را به شرح ذیل برشمرد و گفت: اجرای سرود خیابانی، تولید و انتشار عکس نوشته و کلیپ، برگزاری اردوهای جهادی، برگزاری مسابقات فرهنگی در فضای مجازی، غبار روبی قبور مطهر شهدا، رژه موتوری و خودرویی، شابلون نویسی خودرویی، دیوارنویسی، برگزاری نشست های بصیرتی در فضای مجازی و حقیقی از دیگر برنامه هایی است که در این هفته برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ن/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول