اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تداوم کمک‌های مومنانه| اهدای ۱۰۰۰ بسته معیشتی به قشر محروم خانه‌زنیان فارس

فرمانده سپاه فجر فارس در آئین اهدای ۱۰۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان منطقه خانه‌زنیان گفت: جوانان بسیجی و انقلابی برای ثبت‌نام در طرح همیار سلامت به پایگاه‌های مقاومت و گروه‌های جهادی بسیج مراجعه کنند.

تداوم کمک‌های مومنانه| اهدای  ۱۰۰۰ بسته معیشتی به قشر محروم خانه‌زنیان فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار یداله بوعلی در آئین اهدای یک هزار بسته معیشتی به اقشار محروم منطقه خانه زنیان فارس که با حضور نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فجر به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله شیراز برگزار شد با تجلیل از تلاش‌های بسیجیان، گروه‌های جهادی و خیران نیک‌اندیش استان فارس در تهیه و تأمین بسته‌های معیشتی، اظهار داشت: فارس تاکنون عملکرد درخشانی در نهضت کمک مؤمنانه داشته و نهضت کمک مؤمنانه با قوت در استان ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به آغاز ثبت‌نام گروه‌های جهادی از داوطلبین همیار بیمار و همیار سلامت در استان فارس افزود: این طرح با هدف شناسایی ظرفیت‌های تخصصی و عمومی برای کمک به کادر بهداشت و درمان فارس در راستای مقابله با بیماری کرونا اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: داوطلبین با توجه به تخصص و تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی پس از حضور در دوره‌های آموزشی در حوزه‌های موردنیاز بهداشتی و خدماتی به‌کارگیری می‌شوند.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول