اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

راه اندازی پویش های فضای مجازی در لامرد همزمان با اربعین حسینی

امام جمعه لامرد گفت: پویش های فضای مجازی در لامرد همزمان با اربعین حسینی راه اندازی شود.

راه اندازی پویش های فضای مجازی در لامرد همزمان با اربعین حسینی

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، حجت‌الاسلام علی حسین زاده در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر لامرد با اشاره به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی  و تبریک به سبزپوشان این نهاد، اظهار داشت: نیروی انتظامی در سطح شهرها و مرزها جان‌برکف شبانه‌روزی در حال خدمت می‌باشند و در جلسات دلسوزانه مسائل و مشکلات را بررسی می‌کنند.

وی در خصوص فرارسیدن سالروز شهادت شهید نادر مهدوی نیز افزود: شهید مهدوی با یاد و نام خداوند، راه ورود آمریکایی‌ها را در خلیج‌فارس سد کرد و رشادت‌های این شهید والامقام و نیروهای دریایی سپاه توانستند جلوی هجمه عظیم آمریکایی‌ها را بگیرند ودر نهایت با پای بسته شهیدمهدوی را مظلومانه به شهادت رساندند.

امام‌جمعه لامرد با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی گفت:امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا جای پیاده‌روی عظیم به سمت کربلا خالی است و یک نعمت بزرگ را در این حرکت عظیم انقلابی و میثاقی  از دست دادیم که بسیار سخت است.

 حسین زاده ادامه داد: با تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص برنامه‌های امسال اربعین حسینی باید پویش‌های فضای مجازی در روز اربعین حسینی در لامرد راه‌اندازی شود و در روز اربعین زیارت‌های اربعین حسینی در منازل خوانده شود.

امام‌جمعه لامرد در ادامه سخنان خود با اشاره به ایجاد جنگ تمام‌عیار اقتصادی دشمن علیه جمهوری اسلامی تصریح کرد: امروز در یک جنگ اقتصادی و همه باید این موضوع را قبول کنند، این جنگ از اول پیروزی انقلاب بوده است که در زمان جنگ حتی اجازه خرید سیم‌خاردار هم نمی‌دادند.

وی اضافه کرد: امروز فرماندهی جنگ اقتصادی بر عهده وزارت خزانه‌داری آمریکا است که وظیفه شکل‌دهی تحریم‌های بانکی و غیر بانکی و حفظ ساختار و اعمال تحریم‌ها دارد، برجام نیز آمد که تمام تحریم‌ها برداشته شود اما موفق نشد.

 حسین زاده خاطرنشان کرد: امروز باید مسئولان تلاش بیشتر کنند و نگاه به داخل داشته باشند و نظارت‌ها بیشتر شودزیرا  ما مشکل نظارتی داریم که باید حل شود، برخی‌ها واقعاً به خودرو نیاز ندارند اما باز ثبت‌نام می‌کنند و این هجوم باعث می‌شود که مشکلات زیادی به وجود بیاید.

انتهای پیام/76013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول