اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

چرایی سلب فوریت طرح مالیات بر مسکن‌های خالی

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس گفت: طرح مالیات بر مسکن‌های خالی دارای ایرادات و اشکالات جدی و اساسی بود که بنا داشتیم طرح را به کمیسیون اصلی بازگردانیم و در کنار آن به کمیسیون‌های دیگر نیز ارجاع شود تا اشکالات آن برطرف شود.

چرایی سلب فوریت طرح مالیات بر مسکن‌های خالی

سرویس اقتصادی خبرگزاری فارس، شیراز | جعفر قادری در جلسه علنی تقاضای سلب فوریت از طرح مالیات بر مسکن‌های خالی را داشت که با واکنش برخی از مردم مواجه شده است.

وی در همین خصوص به خبرنگار فارس در شیراز گفت: طرح مالیات بر مسکن‌های خالی دارای ایرادات و اشکالات جدی و اساسی بود که بنا داشتیم طرح را به کمیسیون اصلی بازگردانیم و در کنار آن به کمیسیون‌های دیگر نیز ارجاع شود تا اشکالات آن برطرف شود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس موافقت مجلس با دو فوریت این طرح در روزهای گذشته را سیاسی عنوان کرد و افزود: هنگامی‌که به دو فوریت این طرح رأی داده‌شده، اذعان داشتند در صورت سلب یک‌فوریت از این طرح، بار سیاسی در پی داشته و ایجاد مشکل خواهد کرد، اما در جلسه بعد رئیس مجلس به‌صورت محترمانه نظر ما را تأمین کرد و جزئیات را به کمیسیون اصلی بازگرداند و ملاحظات، دغدغه‌ها و ایرادات ما در جزئیات لحاظ شد.

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس درمجموع نظر وی را تأیید کرده، اظهار داشت: اگر به طرح سلب فوریت پیشنهادی ما رأی داده می‌شد، این مزیت را داشت که کمیسیون‌های فرعی نیز درگیر موضوع شده و کمک می‌شد که طرح بیش از این پخته‌شده و ایرادات و اشکالات احتمالی نیز کاملاً برطرف شود.

رئیس مجمع نمایندگان شیراز و زرقان در مجلس خاطرنشان کرد: درعین‌حال همین حد از همراهی مجلس و نمایندگان که موجب بازگشت جزئیات طرح به کمیسیون شد، نظر ما را تأمین و تأیید کرده و بخش عمده‌ای از مشکلات حل خواهد شد.

انتهای پیام/ م/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول