اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

پاسخ روابط عمومی فرودگاه لارستان به رئیس دانشکده علوم پزشکی

در پی انتشار خبر رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان با عنوان «پروازهای خارجی، مهمترین عامل کرونا در لارستان است» روابط عمومی فرودگاه لارستان در پاسخ به رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان جوابیه ای در اختیار خبرگزاری فارس قرارداد.

پاسخ روابط عمومی فرودگاه  لارستان به رئیس دانشکده علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز،روابط عمومی فرودگاه لارستان در پاسخ به رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان جوابیه ای در اختیار خبرگزاری فارس قرار داد متن جوابیه به شرح ذیل است.

در پاسخ به مصاحبه دکتر کریمی ریاست محترم دانشکده علوم پزشکی لارستان در خصوص شروع بیماری کرونا در منطقه از طریق پروازهای ورودی به استحضار می‌رساند

 ۱. پروازهایی که در حال حاضر از فرودگاه لارستان انجام می‌شود  جهت  انتقال اتباع ایرانی و لارستانی از کشور امارات به ایران با احترام و تکریم انجام می‌گردد لازم به ذکر است ورود هرگونه اتباع خارجی از قبیل افاغنه و اعراب از شروع قرنطینه  به ایران ممنوع گردیده است و از طریق مرز هوایی لارستان تاکنون ورود این اتباع خصوصاً افاغنه را نداشتیم.

۲. این فرودگاه برابر پروتکل‌های ابلاغی وزارت بهداشت اقدام نموده و در همکاری صمیمانه و تعامل کامل با معاونت بهداشت آن دانشکده اقدام به نمونه‌گیری از مسافران ورودی به‌صورت راندوم نموده است این در حالی است که مراحل بعدی پروتکل ابلاغی مبنی بر قرنطینه مسافرین تا اعلام نتایج آزمایش‌ها که در این راستا بسیار حائز اهمیت است به نظر می‌رسد مشخص نمی‌باشد.

  ۳. اعلام غیررسمی نتایج آزمایشات آن‌هم در مصاحبه‌ها و بعد از چندین روز  بدون اعلام به این اداره کل (جهت انعکاس و اقدام پیشگیرانه و تصمیم سازی بهتر)  بیشتر به فرافکنی شبیه است، لازم است  دانشکده علوم پزشکی لارستان نسبت به شفاف نمودن درصد دقیق بیماران مبتلا در پروازهای این فرودگاه اقدام نماید ، چراکه تصمیمات بعدی نیازمند این اطلاعات می‌باشد

۴در خصوص ابطال پروازهای خارجی این فرودگاه  آیا در صورت ابطال پروازها ورود مسافران لارستانی  به شهرستان قطع خواهد شد؟ یا اینکه مسافران ورودی به شهرستان از طرق مرزهای هوایی دیگر وارد کشور و به‌تبع  آن وارد شهرستان خواهند شد؟همان‌گونه به دلیل برقرار نشدن پرواز کویت به لار بعدازلغو پروازها،مسافران از مسیرهای دیگر وارد شهرستان شدند.

که این نیز به دلیل عدم کنترل لازم چالش جدیدی را آغاز خواهد نمود.در این خصوص نیز احترام و توجه به ورود شایسته مردم منطقه در اولویت بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس ،رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان، پروازهای خارجی را مهم‌ترین عامل ابتلای مردم لارستان به ویروس کووید ۱۹ عنوان کرد.

محمدحسین کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز، یکی از مشکلات عمده لارستان را در مدیریت بیماری «کرونا»، پروازهای خارجی عنوان کرد و اظهار داشت: پروازهای خارجی لارستان که مسافران آن عمدتاً افاغنه و اعراب خلیج‌فارس هستند، مهم‌ترین عامل انتقال ویروس به مردم این خطه از استان است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول