اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

ارزش سلامت خانواده بیش از یک روز تفرج در طبیعت است/ اجرای قاطع طرح فاصله‎گذاری اجتماعی در اقلید

فرماندار اقلید با تأکید بر اجرای بدون تعارف طرح فاصله‎گذاری اجتماعی و با بیان اینکه ارزش سلامت اعضای خانواده بیش از بیرون رفتن در روز طبیعت و دورهمی است، از مردم خواست روزهای 12 و 13 فروردین در خانه بمانند.

ارزش سلامت خانواده بیش از یک روز تفرج در طبیعت است/ اجرای قاطع طرح فاصله‎گذاری اجتماعی در اقلید

به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، خلیل بزرگی در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی جهت پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا که با حضور فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی، پلیس راهور و شهردار اقلید برگزار شد بر لزوم و اهمیت اقدامات پیشگیرانه و رعایت مسائل مرتبط برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تأکید کرد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در ستاد مدیریت مقابله با کرونا در اموری نظیر محلول‎پاشی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی، برپایی ایست‌های سلامت، کنترل مبادی ورودی شهرستان، راه‎‌اندازی نقاهتگاه، شیفت‎بندی ادارات، کنترل، تعطیلی و محدودیت کار اصناف بیان کرد: قطع زنجیره انتقال بیماری امری لازم و ضروری است و مردم نقش مؤثری در این کار دارند.

فرماندار اقلید با تشکر از همراهی مردم به طرح فاصله‌گذاری اجتماعی اشاره کرد و با تأکید بر اجرای جدی این طرح، از مردم خواست که همکاری لازم در این زمینه را داشته باشند.

بزرگی ادامه داد: در اجرای طرح فاصله‎گذاری اجتماعی، مبادی ورودی شهرستان با جدیت و حساسیت بیشتری کنترل می‎شود و هیچ یک از شهروندان اجازه خروج از شهر را ندارند.

وی متذکر شد: اگر تک تک افراد جامعه احساس مسؤولیت نکنند و برای قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا دغدغه نداشته باشند، اقدامات انجام شده بی‌فایده بوده و جان و سلامت عموم افراد جامعه بیش از پیش به خطر می‌افتد.

فرماندار اقلید با بیان اینکه شهرداری‌ها مکلف به تعطیلی تمام تفرجگاه‎ها، پارک‎ها و بوستان‌ها هستند، از مردم درخواست کرد روزهای 12 و 13 فروردین را همچنان در خانه بمانند و خارج نشوند.

وی تصریح کرد: ارزش و اهمیت جان و سلامت اعضای خانواده و بستگان بسیار بیشتر از رفتن به تفرجگاه‌ها در روز طبیعت و دورهمی که به ناراحتی و بیماری ختم شود، است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول