اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تکمیل راه های جدید شهر صدرا تا اواسط سال 99

مد‌‌‌‌یرعامل عمران و توسعه شهر جد‌‌‌‌ید‌‌‌‌ صد‌‌‌‌را گفت: برای دسترسی آسان‌تر شهروندان شهر صدرا به شیراز، 4 راه د‌‌‌‌سترسی جد‌‌‌‌ید‌‌‌‌ برای این شهر در نظر گرفته شده که تا نیمه اول سال آینده به بهره‌‌برداری خواهند رسید.

تکمیل راه های جدید شهر صدرا تا اواسط سال 99

خلیل حاجی‌پور در گفت‌ وگو با خبرنگار فارس در شیراز، با اشاره به پروژه‌ةای در دست اجرا در شهر جدید صدرا اظهار داشت: اولین پروژه، پروژه بزرگراه سردار شهید سلیمانی که در ابتدای صدرا به شیراز قرار دارد و در نیمه اسفند سال جاری با حضور استاندار فارس و وزیر راه و شهرسازی شیراز به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود با راه‌اندازی این بزرگراه عمده مشکلات شهروندان شهر صدرا حل شود.

مدیرعامل عمران و توسعه شهر صدرا ادامه داد: 70 درصد پروژه بزرگراه دسترسی صدرا به شیراز و محور سپیدان از فاز دو شهر صدرا نیز که از 2 سال قبل آغاز شده بود، آماده بهره‌برداری است که همزمان با پروژه بزرگراه سردار شهید سلیمانی افتتاح می‌شود.

حاجی پور اظهار کرد: امیدواریم که با بهره‌برداری 30 درصد باقی‌مانده این پروژه، تا نیمه اول سال آینده کل این پروژه به بهره‌برداری برسد.

وی در خصوص چپ‌گرد ابتدای بلوار خلیج فارس افزود: رفع مشکل در ورودی شهر صدرا به شیراز در دستور کار شهرداری شیراز قرار دارد که این پروژه به علت کمبود بودجه و تغییر پیمانکار روند اجرایی کندی دارد و از رایزنی به منظور شتاب بخشی به روند تکمیل این پروژه و بهره برداری آن در نیمه نخست سال 99 خبر داد.

مدیرعامل عمران و توسعه شهر صدرا عنوان کرد: انتظار می‌رود با راه‌اندازی این سه پروژه، بزرگراه سردار سلیمانی، بزرگراه صدرا - دوکوهک و پروژه چپ‌گرد ورودی فعلی شهر صدرا، مشکلات اساسی شهر صدرا در کوتاه مدت حل شود.

حاجی پور اضافه کرد: بحث اجرای محور قره‌پیری از سال گذشته به صورت جد‌‌‌‌ی‌تر د‌‌‌‌ر د‌‌‌‌ستور کار ما قرار گرفته و مطالعات و طراحی نهایی این پروژه به اتمام رسید‌‌‌‌ه است و امید می رود در ابتدای سال آینده شروع اجرایی این پروژه را شاهد باشیم.

وی تاکید کرد: با آغاز عملیات اجرایی این پروژه، مشکلات دسترسی برون شهری صدرا به شیراز و پیرامون آن به صورت اساسی برطرف خواهد شد.

مدیرعامل عمران و توسعه شهر صدرا اظهار داشت: موضوع کوه‌خواری در شهر صدرا به عنوان موضوع قابل توجه معاونت شهری است و به صورت ویژه به آن رسیدگی خواهد شد.

حاجی پور تصریح کرد: شرکت عمران شهر جدید صدرا با هماهنگی شهرداری شهر صدرا و گشت حفاظت اراضی اوقاف منطقه 6، حفاظت اراضی سازمان محیط زیست و پارک ملی بمو کارگروه مشترکی راه‌اندازی کرده است تا موضوع دست‌اندازی به ارتفاعات و کوه‌خواری و تصرف غیرقانونی و ساخت و سازهای غیرمجاز را به صورت ویژه دنبال شود.

انتهای خبر/9810004/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول