اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

حاکمیت مدیریت ضعیف بر شهرداری لامرد

عضو شورای اسلامی شهر لامردگفت: مدیریت بسیار ضعیفی امروز بر شهرداری حاکم بوده که در پی آن مشکلاتی برای اداره شهر به وجود آمده است.

حاکمیت مدیریت ضعیف بر شهرداری لامرد

خلیل بهادر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد با اشاره به تأمین اعتبار خرید آسفالت معابر اصلی شهر لامرد که شامل بلوارهای شاهد، آزادگان، غدیر، معلم و مطهری است، اظهار داشت: اعتبار آسفالت معابر اصلی شهر لامرد از محل فروش زمین‌های شهرداری لامرد بوده که طی دو آگهی مزایده، زمین‌ها به فروش رفته اما هنوز کامل تأمین اعتبار نشده است.

وی در خصوص روند روکش آسفالت معابر اصلی شهر لامرد افزود: من نامه اعتراض خود به این موضوع را به شهردار لامرد نوشته و گفته‌ام که مسئولیت این کارغیرفنی بر عهده شخص خودش است و تذکرات خود را در جلسه شورا نیز داده‌ام.

عضو شورای اسلامی شهر لامرد گفت: قرار است روکش آسفالت در معابر اصلی شهر لامرد انجام شود که این روکش آسفالت چندین مشکل دارد و آن‌هم اینکه ترک‌هایی که در آسفالت قدیمی وجود دارد پس از یک سال از آسفالت جدید شروع می‌کند به روی آمدن توی روکش، یعنی نفوذ در آسفالت روکش انتقال پیدا می‌کند.

بهادر خاطرنشان کرد: باید آسفالت قدیمی کامل برداشته شود و زیرسازی انجام شود و کوبیده شود زیرا این زیرسازی برای 30 سال قبل است و آن موقع هم دستگاه‌های آن‌چنانی نبوده است که درست کوبیده و تراکم لازم گرفته شود و اگر 10 تا روکش دیگر هم شود باز فایده‌ای ندارد چون زیرسازی خراب است و باید کامل برداشته و از نوع زیرسازی انجام شود.

عضو شورای اسلامی شهر لامرد ادامه داد: واقعاً حیف است، یک کاری می‌خواهد انجام شود که موقتی است و فقط پول مردم بر باد می‌رود و امروز مدیریت بسیار ضعیفی بر شهرداری حاکم است، کارها واقعاً لنگ است و خیلی مشکلات به وجود آمده است.

بهادر در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار فارس مبنی بر اجرای فاز اول پارک 30 هکتاری لامرد، افزود: ما برای اجرای فاز اول این پارک 30 هکتاری مبلغ یک میلیارد و نیم اعتبار مصوب کرده بودیم که 500 میلیون تومان آن جا به‌جا و درجایی دیگر هزینه شد و مابقی اعتبار یک میلیارد تومانی نیز باوجود اینکه نقشه پارک هم آماده است شهرداری اجرا نمی‌کند.

انتهای پیام/76013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول