اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان لامرد

رئیس دفتر رئیس جمهور از اختصاص 20 میلیارد تومان به منظور تکمیل پروژه بیمارستان در حال ساخت لامرد خبر داد.

اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان لامرد

به گزارش خبرگزارى فارس از لامرد، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور امشب باحضور در نشست شورای اداری شهرستانهای لامرد و مهر اظهارداشت:  دنبال فرصتی بودم که در این منطقه حضور پیدا کنم و پیگیری‌های نماینده این دو شهرستان و وزیر اطلاعات، انگیزه را مضاعف کرد تا در این منطقه حضور یابم.

وی اضافه کرد: امروز تحریم‌ها باعث ممانعت از برنامه‌ریزی‌ها در کشور نمی‌شود و شاهد پیشرفت در بسیاری از زمینه‌های هستسم و این بدان معنا نیست که مردم هیچ مشکلی ندارند. 

واعظی با بیان اینکه شرایط تحریم‌ها باعث اقتدار ایران و انسجام بیشتر مردم و مسئولان شد، افزود: شاخص‌های اعلام شده از سوی استاندار فارس در زمینه‌های مختلف را امیدوار کننده است. 

وی ضمن تاکید بر حفظ و استمرار انسجام ملی در سالی که قرار است انتخابات برگزار شود، گفت: تقسیمات کشوری اخیر در استان فارس بدون حاشیه اجرا شد و هوشمندی مسئولان و مردم بود که این تقسیمات کشوری انجام شود و باعث شادی بیش از یک میلیون نفر در استان فارس شد. 

رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام در شهرستان‌های لامرد و مهر، گفت: لامرد و مهر به یک کارگاه سازندگی تبدیل شده است که امروز همه از مهندسان، کارگران، نخبگان و مسئولان تلاش دارند تا با دلسوزی این طرح ها به بهره‌برداری برسد و این وحدت و همدلی، انگیزه دولت را برای کار کردن مضاعف کرد و این منطقه از جنوب استان فارس نسبت به سال‌های ۶۰،  توسعه چشمگیری داشته است. 

وی پیشرفت پروژه‌های بازدید شده در این منطقه را مطلوب ازریابی کرد و گفت: قول می‌دهم که پروژه‌های نیمه تمام را پیگیری کنم و یکی از پروژه‌های نیمه تمام بیمارستان جدید لامرد است که توسط خیراندیش در حال ساخت است و با صحبتی که با وزیر بهداشت داشتم، قرار شد ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه اختصاص یابد. 

واعظی در ادامه با اشاره به پیشرفت کارخانه استحصال اتان در شهرستان مهر از قول مساعد برای رفع مشکلات و موانع پیش رو این پروژه خبر داد. 

وی با بیان اینکه افتتاح سالن ترمینال فرودگاه لامرد، مجموعه ورزشی منطقه عملیاتی پارسیان و کارخانه آلومینیوم جنوب در روند رو به رشد این منطقه موثر خواهد بود، بیان کرد: بهره‌برداری از کارخانه آلومینیوم جنوب باعث تحول چشمگیر در این منطقه می‌شود و با برنامه‌ریزی که در این بخش انجام شده، توسعه و سرمایه گذاری در صنایع پایین دست باعث جلوگیری از خام فروشی و ایجاد ارزش افزوده عظیم، اشتغالزایی چند برابر و باعث توسعه استان فارس و این منطقه خواهد شد. 

واعظی خاطرنشان کرد: امیدواریم که این پروژه‌ها در سفر ریاست جمهور به استان فارس و این منطقه به بهره‌برداری برسد. 

لامرد قطب صنعتی استان فارس می‌شود

در ابتدای این نشست نیز سید محسن علوی نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از مسئولان دولت تدبیر و امید در تزریق اعتبارات ملی به این منطقه، افزود:  پایان گام اول انقلاب مصادف شد با پایان محرومیت زدایی شهرستان‌های لامرد و مهر و در آغاز گام دوم انقلاب با بهره‌برداری از طرح‌های بزرگ، صنعتی شدن لامرد و مهر رقم می‌خورد.

علوی با اشاره به وحدت و همدلی حاکم در دو شهرستان، گفت: نقشه توسعه راه لامرد و مهر برای تبدیل شدن این منطقه به قطب صنعتی و استقرار صنایع بزرگ و پشتیبان در این منطقه است که استقرار امکانات در همین راستا پیگیری شد و این پروژه‌های مهم، گوشه ای از خدمات انجام شده در این دو شهرستان است. 

وی اضافه کرد: اکثر پروژه‌هایی که بازدید شد؛ نزدیک به ۹۰ درصد پیشرفت دارند و قطعا با تزریق اعتبار و حمایت دولت، آماده بهره‌برداری خواهند شد که در جهش صنعتی این منطقه از جنوب فارس و توسعه استان موثر باشد. 

انتهای پیام / ٧٦٠١٣/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول