اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

پیشتازی بهزیستی لامرد در جذب کمک‌های مردمی

اداره بهزیستی شهرستان لامرد در تعامل سازنده با خیرین و نیکوکاران موفق به احراز رتبه برتر جذب مشارکت‌های مردمی در سطح استان فارس شد.

پیشتازی بهزیستی لامرد در جذب کمک‌های مردمی

رئیس اداره بهزیستی لامرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد، اظهار داشت:  بهزیستی لامرد در ارزیابی عملکرد سال 97 از میان ادارات بهزیستی استان فارس، حائز رتبه برتر در شاخص جلب مشارکت‌های خیرین شد.

معصومه کاظم‌زاده افزود: در گردهمایی مدیران بهزیستی استان فارس که در سپیدان برگزار شد با اهدا لوح تقدیری از معصومه کاظم‌زاده رئیس اداره بهزیستی لامرد تجلیل به عمل آمد.

وی بیان کرد: با توجه به پیشینه درخشان مردم این دیار در عرصه فعالیت‌های انسان دوستانه و خیرخواهانه، بهزیستی لامرد با اقدامات اعتماد زا در راستای ترغیب خیراندیشان توانسته است گام‌های مؤثری درزمینهٔ تأمین مسکن مددجویان و سبد غذایی خانوار و حمایت‌های متعددی در زمینه‌های مختلف از جامعه هدف تحت پوشش بردارد.

کاظم‌زاده گفت: با اهتمام ویژه نیک اندیشان، طی سال گذشته 7 میلیارد و 964 میلیون ریال کمک‌های نقدی و 6 میلیارد و 295 میلیون ریال کمک‌های غیر نقدی و 9 میلیارد و 547 میلیون ریال کمک‌های خدماتی به بهزیستی لامرد اهدا شد.

انتهای پیام/76013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول