اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

رفع مشکلات کاربری اراضی در ناحیه غرب شهرکرد

شهردار شهر‌کرد گفت: دغدغه مالکانی که در ناحیه غرب شهر پس از تغییر کاربری‌ها با مشکل مواجه شده بودند رفع شد و از سال آینده پروانه ساخت و ساز برای آن‌ها صادر می‌شود‌.

رفع مشکلات کاربری اراضی در ناحیه غرب شهرکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدحسین واحدیان با اشاره به رفع مشکلات کاربری اراضی در ناحیه غرب شهرکرد، گفت: از سال آینده پروانه ساخت و ساز در این منطقه صادر می‌شود‌. 

شهردار شهرکرد افزود: ناحیه غرب شهرکرد به لحاظ نوع بافت متفاوت است بنابراین طرح‌های مختلف در قالب بازآفرینی برای این منطقه پیش‌بینی و اجرا شده است‌. 

وی با بیان اینکه جمعیت زیادی در سه محله اشکفتک، مهدیه و چالشتر ساکن هستند، ادامه داد: در راستای ارائه خدمات به شهروندان ساکن در این ناحیه و بهره‌مندی از اعتبارات دولتی طرح‌های بازآفرینی با کمک مشاور تعریف و به راه و شهرسازی ارائه شد‌. 

واحدیان بیان کرد: در همین راستا اوایل سال جاری حدود ۱۱ پروژه با ۲۸۰ میلیارد تومان اعتبار در استان مصوب و جهت جذب اعتبار به تهران ارسال شد که این پروژه‌ها شامل آسفالت، اصلاح جوی و جداول، پیاده‌رو، ایجاد فضای سبز و بوستان  خانه فرهنگ است‌. 

وی ادامه داد: در راستای آسفالت معابر ۲۰۰ تن قیر از محل اعتبارات بازآفرینی و ۵۵۰ تن قیر از اعتبارات شهرداری به ناحیه غرب شهرکرد اختصاص یافته و ۱۵۰ هزار مترمربع از معابر ناحیه غرب آسفالت شد‌ه است.

شهردار شهرکرد گفت: در اجرای طرح نهضت آسفالت، ۵۵۰ هزار مترمربع از معابر ۴ ناحیه شهر آسفالت شد.

وی خاطرنشان کرد: اصلاح پیاده‌رو‌های اصلی ناحیه غرب شهرکرد در بلوار رهبر، پیاده‌روسازی و کف‌فرش اطراف قلعه و تقویت وسایل بازی سه پارک در این منطقه نیز در دستور کار قرار دارد‌. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول