اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ظرفیت‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری به کشور معرفی شود

مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: در برگزاری برنامه‌های روز این استان معرفی ظرفیت‌های بوم‌گردی، سوغات محلی، ورزش‌های بومی و محلی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در اولویت قرار گیرد.

ظرفیت‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری به کشور معرفی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، شهرام خواجوی عصر امروز در جلسه گرامیداشت روز چهارمحال و بختیاری گفت: ظرفیت‌های مختلف این استان باید در قالب برپایی جشنواره و نمایشگاه در این روز معرفی شود و همه فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی در این راستا تلاش کنند.

مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دبیرخانه برگزاری برنامه‌های روز این استان باید در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دائمی شود.

وی افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را که در چهارمحال و بختیاری اتفاق افتاده است را برای آگاهی مردم  در روز ۲۰ بهمن‌ماه به نمایش بگذارند.

خواجوی اضافه کرد: نمایش ظرفیت بوم‌گردی، سوغات محلی، ورزش‌های بومی و محلی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای مردم چهارمحال و بختیاری و دیگر استان‌ها در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در جشنواره روز این استان باید تاریخ چهارمحال و بختیاری معرفی شود و با استفاده از تجربیات دیگر همایش‌ها، زمینه اجرای برنامه‌های شاد و جذاب با رویکرد افزایش نشاط اجتماعی فراهم شود.

پایان پیام/۶۸۰۴۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول