اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

فعالیت گمرک در شهرستان‌های لردگان، بروجن و شهرکرد تقویت شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ارتقای ساختار گمرک جزو مصوبات سفر اول بود که باید با پیگیری‌های مستمر و موثر انبار گمرک در شهرستان‌های لردگان، بروجن و شهرکرد ایجاد شود.

فعالیت گمرک در شهرستان‌های لردگان، بروجن و شهرکرد تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری ظهر امروز در حاشیه بازدید از اداره‌کل گمرک چهارمحال و بختیاری گفت: افزایش صادرات و رشد شاخص‌های تجاری این استان چشمگیر است و این نتیجه خرد جمعی و تلاش دلسوزانه عوامل گمرک است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تولیدات داخل استان در زمینه‌های صنعت، کشاورزی و صنایع‌دستی رشد داشته که گمرک با معرفی محصولات به سایر کشورها و افزایش صادرات غیرنفتی در تولید و رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال بسیار موثر است.

وی افزود: گمرک جایگاه ویژه‌ای در مسائل اقتصادی دارد و در کاهش نرخ بیکاری و اشتغال‌زایی بسیار موثر است و در صورت تقویت این اداره می‌توان گام‌های بلندی در راستای تحول اقتصادی برداشته شود.

حیدری اضافه کرد: ارتقای ساختار گمرک جزو مصوبات سفر اول است که باید با پیگیری‌های مستمر و موثر انبار گمرک شهرستان‌های بروجن، شهرکرد و لردگان ایجاد شود و صادرات همه کالاهای تولیدی چهارمحال و بختیاری از داخل استان انجام شود.

وی بیان کرد: روان‌سازی کار مردم با توجه به سه شاخصه مردم‌داری، مردم یاری و مردم‌نوازی در اولویت کار اداراتی که ارجاعات مردمی دارند قرار بگیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: پاکدستی و خدمت صادقانه و خالصانه به مردم در دوران مسئولیت باعث می‌شود علاوه بر امیدآفرینی خداوند به کار برکت دهد.

وی تاکید کرد: برنامه‌های دهه فجر و ایجاد زمینه برای مشارکت حداکثری مردم، تحول در مواضع سیاسی کشور  و تحول اقتصادی را به دنبال دارد.

حیدری خاطرنشان کرد: هم‌اکنون این استان در مدار توسعه قرار گرفته است و باید اقدامات انجام شده بعد از انقلاب به صورت واقعی اطلاع‌رسانی و در بین مردم امید شود.

پایان پیام/۶۸۰۴۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول