اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

سامانه ثبت تخلفات انتخاباتی در چهارمحال و بختیاری فعال شده است

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: سامانه ثبت تخلفات انتخاباتی در این استان فعال شده است و بازرسان می‌توانند گزارشات خود را در این سامانه ثبت کنند.

سامانه ثبت تخلفات انتخاباتی در چهارمحال و بختیاری فعال شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فرشاد طهماسبی صبح امروز در جلسه هیات بازرسی انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس ماده ۲۸ تبصره ۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و آیین‌نامه اجرایی مجلس خبرگان رهبری، وزارت کشور علاوه بر اجرای انتخابات مسؤول حسن اجرای این امر نیز است.

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تا کنون سه جلسه آموزش برای بازرسان انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان تشکیل و تمامی اقدامات مربوط به انتخابات طبق زمان‌بندی انجام شده است.

وی با اشاره به آموزش نیروهای برگزارکننده انتخابات، افزود: این اقدام مورد تاکید استاندار چهارمحال و بختیاری است زیرا نیروی آموزش ندیده، منجر به ایجاد مشکلاتی در شعب اخذ رای می‌شود که امیدواریم شاهد اتفاقات سال‌های گذشته نباشیم.

طهماسبی اضافه کرد: آموزش نیروهای بازرس و سربازرس در قالب گروه‌های چند نفره در شهرستان‌ها انجام می‌شود تا با فرمانداران، بخشداران و هیات‌های اجرایی تعامل خوبی داشته باشند و شاهد اجرای انتخابات مطلوب در چهارمحال و بختیاری باشیم.

وی بیان کرد: وظیفه اصلی بازرسان گزارش دادن از تخلفات و تبلیغات خارج از موعد است که در همین راستا سامانه ثبت تخلف از روز گذشته در استان فعال شده است و بازرسان می‌توانند گزارشات خود را در این سامانه ثبت کنند.

پایان پیام/۶۸۰۴۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول