اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

119 مسجد در چهارمحال و بختیاری میزبان معتکفین است

معاون فرهنگی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۱۹ مسجد و مصلی در این استان میزبان معتکفین است که از این تعداد ۲۴ مسجد در شهرستان شهرکرد قرار دارد.

119 مسجد در چهارمحال و بختیاری میزبان معتکفین است

حجت‌الاسلام ابوالقاسم کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: ۱۱۹ مسجد و مصلی در چهارمحال و بختیاری میزبان معتکفین است که از این تعداد ۲۴ مسجد در شهرستان شهرکرد قرار دارد.

معاون فرهنگی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برنامه معنوی اعتکاف کاملا مردمی و هزینه بر عهده شرکت‌کنندگان است اما عوامل اجرایی برای استفاده از ظرفیت خیرین و مجموعه‌هایی که امکان تسهیل‌گری دارند تلاش می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ۶۰ درصد از معتکفین سال گذشته در استان را نوجوانان تشکیل می‌دادند، افزود: بیشتر برنامه‌های اعتکاف امسال حول محور جهاد تبیین و تربیت کنش‌گران در این زمینه است.

کاظمی اضافه کرد: سال گذشته حدود ۶ هزار نفر در مراسم معنوی اعتکاف شرکت کردند و پیش‌بینی می‌شود امسال این تعداد به ۱۰ هزار نفر برسد.

وی عنوان کرد: نحوه ثبت‌نام در شهرهای مختلف استان متفاوت است برخی از مساجد به صورت حضوری و برخی نیز اینترنتی نام‌نویسی می‌کنند.

پایان پیام/۶۸۰۴۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول