اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

درخشش بانوان تکواندوکار چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های لیگ دسته یک کشور

رئیس هیات تکواندو چهارمحال و بختیاری گفت: دختران تکواندو کار استان در هفته پایانی لیگ دسته یک پومسه بانوان منطقه ۳ کشور با کسب مدال‌های نقره، برنز و کاپ اخلاق این مسابقات خوش درخشیدند.

درخشش بانوان تکواندوکار چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های لیگ دسته یک کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حمید بهرامی گفت: دختران تکواندو کار چهارمحال و بختیاری در هفته پایانی لیگ دسته یک پومسه بانوان منطقه ۳ کشور با کسب مدال‌های نقره، برنز و کاپ اخلاق این مسابقات خوش درخشیدند.

 رئیس هیات تکواندو چهارمحال و بختیاری افزود: تیم رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال استان متشکل از  فاطمه شیخی، زهرا منصوری، رودابه حاتمی، مهدیه ابراهیمی و آنیتا نجفی هم چون سال گذشته مدال نقره را بر‌ گردن آویختند.

وی افزود: تیم رده سنی زیر ۱۲ سال با حضور یسنا فتاحی، فاطمه اشرفی، یسنا رستمی، ستایش نوروزی مقام سوم این رقابت‌ها را کسب کرد.

بهرامی ادامه داد: در رده سنی ۱۲ تا ۱۴ سال نادیا درخشان، نگار قائدامینی، نفیسه خسروی و توتیا استکی در جایگاه سوم این مسابقات قرار گرفتند.

وی بیان کرد: در رده سنی تیمی مثبت ۳۱ سال، معصومه حیدری، مریم خلجی، شهلا شوقی، عفت گودرزی و راضیه رضایی مقام سوم را به دست آوردند.

 رئیس هیات تکواندو چهارمحال و بختیاری از اولین حضور تیم ابداعی استان و کسب مقام سوم این ورزشکاران نیز خبر داد و گفت: این تیم با ترکیب فاطمه شیخی، زهرا منصوری و مهدیه ابراهیمی مدال برنز را از آن خود کردند.

وی عنوان کرد: در این رقابت‌ها، هیات تکواندو چهارمحال و بختیاری علاوه بر کسب نتایج درخشان تیمی، کاپ اخلاق را نیز دریافت کرد.

بهرامی گفت: زهرا شایسته و فاطمه قاسمی به عنوان مربی و مریم خلجی به عنوان سرپرست تیم استان را در این دور از رقابت‌های لیگ پومسه بانوان کشور همراهی کردند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول