اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

7 دستگاه اجرایی در چهارمحال و بختیاری از تعهدات اشتغال‌زایی خود عقب هستند

مدیر‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه هفت دستگاه اجرایی در استان از تعهدات اشتغال‌زایی خود عقب هستند، گفت: این دستگاه‌ها شامل کمیته امداد، بنیاد برکت، جهاد کشاورزی، بهزیستی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، بنیاد علوی و بنیاد شهید است.

7 دستگاه اجرایی در چهارمحال و بختیاری از تعهدات اشتغال‌زایی خود عقب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محسن مولوی صبح امروز در جلسه کار‌گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس سامانه رصد اشتغال استان عملکرد اداره زندان‌ها، شرکت شهرک‌های صنعتی، دانشگاه علوم پزشکی، اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آموزش و پرورش، پارک علم و فناوری، صمت، راهداری و دامپزشکی به ترتیب بیشترین عملکرد و حتی مازاد تعهد خود را در حوزه ایجاد اشتغال انجام داده‌اند.

مدیر‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری افزود: در خصوص اشتغال‌زایی در چهارمحال و بختیاری شهرستان‌های بروجن و لردگان بالاترین میزان ایجاد شغل را داشته و رتبه برتر را کسب کرده‌اند.

وی عنوان کرد: شهرستان‌های شهرکرد، خانمیرزا و فارسان متناسب با تعهدات اشتغال‌زایی جلو می‌روند.

مولوی گفت: شهرستان‌های سامان، کوهرنگ، بن، اردل، کیار و فلارد از تعهدات خود در حوزه اشتغال‌زایی عقب هستند و این نیازمند رصد و پیگیری ویژه دستگاه‌های اجرایی است.

وی اظهار کرد: تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی استان در سال جاری ۲۰ هزار و ۱۹ فرصت شغلی است که تا کنون ۷۰ درصد آن محقق و با گذشت ۹ ماه از سال جاری ۱۴ هزار و ۱۴ فرصت شغلی جدید توسط ۳۷ دستگاه اجرایی ایجاد شده است.

مدیر‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه هفت دستگاه اجرایی تا کنون در استان بیشترین مانده تعهد ایجاد شغل را طی سال جاری داشته‌اند، اضافه کرد: این دستگاه‌ها شامل کمیته امداد با یک هزار و ۱۲۸ فرصت شغلی، بنیاد برکت با ۲ هزار و ۴۱۳ فرصت، جهاد کشاورزی ۹۳۲ فرصت، بهزیستی ۶۸۰ فرصت، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با ۳۲۹ فرصت، بنیاد علوی با ۴۲۱ فرصت و بنیاد شهید ۲۱۴ فرصت است.

وی بیان کرد: ۲ دستگاه کمیته امداد و بهزیستی به دلیل عدم پرداخت تسهیلات اشتغال توسط شبکه بانکی نتوانسته‌اند مانده تعهدات اشتغال خود را انجام دهند.

مولوی افزود: امسال ۳۸دستگاه اجرایی در چهارمحال و بختیاری تعهد اشتغال دارند و لازم است در شهرستان‌های سامان، کوهرنگ، بن، اردل، کیار و فلارد بیشترین اشتغال ایجاد شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول