اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بهره‌برداری از 53 پروژه احداث و بهسازی راه در سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با سفر ریاست جمهوری و هیات دولت سیزدهم به استان 53 پروژه احداث و بهسازی راه به طول 356 کیلومتر افتتاح می‌شود.

بهره‌برداری از 53 پروژه احداث و بهسازی راه در سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد حسینعلی مقصودی گفت: همزمان با سفر ریاست جمهوری و هیات دولت سیزدهم به چهارمحال و بختیاری ۵۳ پروژه احداث و بهسازی راه به طول ۳۵۶ کیلومتر در استان افتتاح می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: احداث باند دوم(بزرگراه)، آسفالت و بهسازی محورهای استان به طول ۳۷ کیلومتر با اعتبار یک هزار و ۷۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات اداره‌کل راه و شهرسازی در سفر رئیس جمهور به استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: احداث باند دوم(بزرگراه)، اصلاح جاده، ایمن‌سازی و بهسازی محورهای چهارمحال و بختیاری به طول ۱۸ کیلومتر با اعتبار ۳۲۵ میلیارد تومان توسط شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از دیگر پروژه‌هایی است که در سفر هیات دولت به استان افتتاح می‌شود.

مقصودی عنوان کرد: روکش گرم، بهسازی و لکه‌گیری راه‌های شریانی و اصلی چهارمحال و بختیاری به طول ۱۷۶ کیلومتر با اعتبار ۳۵۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و ساخت، بهسازی و روکش آسفالت راه‌های روستایی به طول ۱۲۵ کیلومتر با اعتبار ۶۸۸ میلیارد تومان نیز در سفر دوم رئیس جمهور به استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: عملیات اجرایی ۱۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن و آماده‌سازی ۲۰۰ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت نیز با حضور هیات دولت در استان آغاز می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول