اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

2 بانده شدن جاده حاشیه زاینده‌رود کلید خورد

عملیات اجرایی بهسازی محور حاشیه زاینده‌رود از شهر سامان تا پل ایل‌بگی با اختصاص ۱۲۳ میلیارد تومان اعتبار آغاز شد.

2 بانده شدن جاده حاشیه زاینده‌رود کلید خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، عملیات اجرایی بهسازی محور حاشیه زاینده‌رود در استان چهارمحال و بختیاری از شهر سامان تا پل ایل‌بگی با اختصاص ۱۲۳ میلیارد تومان اعتبار آغاز شد.

غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین آغاز عملیات اجرایی این طرح گفت: محورهای شهرستان سامان و به ویژه ساحل زاینده‌رود از محورهای پرترافیک استان به شمار می‌رود که به سبب حضور گردشگران بی‌شمار و ظرفیت گردشگری شهرستان سامان توسعه و بهسازی محورهای ارتباطی این منطقه ضرورت داشت.

وی افزود: در همین راستا تلاش خود را به کار گرفته و مجوز ماده ۲۳ بهسازی محور حاشیه زاینده‌رود را گرفتیم و با اختصاص اعتبار و طی کردن مراحل مناقصه و قرارداد با پیمانکار، امروز عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی تصریح کرد: فاز نخست این طرح تا پل ایل‌بگی و فاز دوم آن کل مسیر ساحلی زاینده‌رود است که به صورت ۲ بانده اجرا می‌شود و از این طریق شاهد حضور گردشگران بیشتری خواهیم بود و درآمد پایدار مردم از محل گردشگری و بوم‌گردی تقویت می‌شود.

حسینعلی مقصودی، مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین گفت: طول این محور ۴۳ کیلومتر است که از محل ماده ۲۳ حدود ۵۰۰ میلیارد تومان به آن اختصاص یافته و برای فاز نخست آن ۱۲۳ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

وی افزود: امسال فاز نخست این محور که از شهر سامان تا پل ایل‌بگی است را در دستور کار داریم و فازهای بعدی در سال‌های آینده وارد مرحله اجرا می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول